Ottaa taas päähään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä tein sen jo :/. Parempi tehdä heti kun odottaa vastausta kun joka tapauksessa sen palautan ja haluan rahoja takaisin.

Aivan. Ole tarkka palautuksessa. Toimi PayPalilta tulevien ohjeiden mukaan. Lähetä laukku vasta sitten kun PayPal pyytää tekemään sen ja ilmoittamaan seurantakoodin. Hanki mielellään yksi todistaja, joka on valmis antamaan lausunnon siitä, että laukku on kopio. Koska kyseessä on arvokas tuote ja petos, tekisin itse ehkä rikosilmoituksen ja laittaisin siitä kopion caseen.

Aivan. Ole tarkka palautuksessa. Toimi PayPalilta tulevien ohjeiden mukaan. Lähetä laukku vasta sitten kun PayPal pyytää tekemään sen ja ilmoittamaan seurantakoodin. Hanki mielellään yksi todistaja, joka on valmis antamaan lausunnon siitä, että laukku on kopio. Koska kyseessä on arvokas tuote ja petos, tekisin itse ehkä rikosilmoituksen ja laittaisin siitä kopion caseen.
En ihan rikosilmoitusta halua tehdä. Mutta yritän saada rahoja näin nyt. Myyjä vastasi heti kun avasin case. Hän on tätä mieltä että laukku on aito, eikä käytetty, mutta miten voi olla käyttämätön laukku liikainen, puhumattakaan että varmasti ei ole aito.

haha!

Myyjä sanoi että se seisonut kaapissa niin kauan ja hänellä on kylmä asunto, siksi pinta on nyt sileä ja kun on ollut muiden laukkujen kanssa niin liikainen siksi kun varma muut värit tartuivat tähän laukkuun toisista laukuista :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Mistä ihmiset voivat keksiä edes noin lapselliset selitykset?
Hän sanoi että ensiksi palautan sen hänelle ja vast sitten saan rahoja. Voi voi...

Minä muistan kun yksi venäläinen nainen tuli kehumaan minulle hienoa Cuccin aitoa nahkalaukkua ja pyysin luvan testaamiseen: tuikkasin sytkärillä (en polta, mutta sattu olemaan mukana) laukun pohjaan ja sehän sytty tuleen! Nahka ei pala, korkeintaan hieman rutistuu jos liekillä polttaa. Pikkasen meni nainen noloksi :)

Minä muistan kun yksi venäläinen nainen tuli kehumaan minulle hienoa Cuccin aitoa nahkalaukkua ja pyysin luvan testaamiseen: tuikkasin sytkärillä (en polta, mutta sattu olemaan mukana) laukun pohjaan ja sehän sytty tuleen! Nahka ei pala, korkeintaan hieman rutistuu jos liekillä polttaa. Pikkasen meni nainen noloksi :)
siis häh? Poltit toisen laukun? :D

haha!

Myyjä sanoi että se seisonut kaapissa niin kauan ja hänellä on kylmä asunto, siksi pinta on nyt sileä ja kun on ollut muiden laukkujen kanssa niin liikainen siksi kun varma muut värit tartuivat tähän laukkuun toisista laukuista :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Mistä ihmiset voivat keksiä edes noin lapselliset selitykset?
Hän sanoi että ensiksi palautan sen hänelle ja vast sitten saan rahoja. Voi voi...

Myyjä ei päätä rahojen palauttamisesta, vaan PayPal. Tai siis niin, että kyllähän myyjä voi palauttaa rahat vaikka heti, mutta käytännössä ei varmaankaan tee sitä, joten PayPal palauttaa rahat kun case etenee siihen vaiheeseen, että ovat pyytäneet sinulta seurantanumeroa palautukselle, ja kun olet lähettänyt laukun ja ilmoittanut numeron caseen. Usein myyjä palauttaa rahat sitten kun tuote on palautunut hänelle, mutta tässä tapauksessa luulisin, että juttu menee siihen, että hän ei palauta niitä vapaaehtoisesti ja PayPal tekee sen. Siihen kuluu ehkä muutamia viikkoja.

Miksi rikosilmotuksesta sitten voisi olla apua? Myyjä saataa väittää esim. että palautus sisälsi toisen laukun tai kiven. Silloin uskottavuuttasi lisää se, että olet tehnyt asiasta rikosilmoituksen.

Yhteistyössä