T
tintin
Vieras
kyllä ottaa päähän ja jotenki alkaa taas masis fiilarit iskee!!mun miesystävä joutuu käymää ain välil semmosis juhlis mihi täytyy oikein pukeutua!!tarkotan sillä samoja vaatteita ku jossain linnanjuhlissa!!me ollaa vajaa pari vuotta seurusteltu ja asutaa saman katon alla!!sit tulee näit "juhlia"ja minusta ois kiva lähteä mukaan ku kerran ollaa yhes!!arvatkaas mihi kaik ain tökkäsee??mulla ei ole varaa ostaa tai saati vuokrata pukua,kenkiä,kampausta!!taas ois ollu yhet kekkerit tiedos joihin ajattelin lähteä ja kyselin miehelt et mitäköhän mä sinne päälle laittasin...arvaatte varmaan mikä oli vastaus ja taas kerran täytyy jäädä pois!!ottaa taas pannuun...loppu elämä varmaan niin et mies menee ain yksin ilmann seuralaist joka juhlaan......mä oon aina haaveillu et voiku kerran sais pukeutua ihaniin vaatteisiin....taas tulee niin selvästi esille et minä kuulun siihen alempaan kastiin ja mieheni siihe ylempään!!!arvatkaa ku kiukuttaa!!!!sit pitäs kaapis olla sata eri pukua!!!!!!!!ehkä joskus on vara ostaa...mut ei viellä...yhtä iltaa varten viel monta sataa euroa....ärsyttää..ku tahtos mukaa mut ei voi!!!!!!!!!!!!!