Ottaa päähän tuo mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
En jaksa sitä enään, ei voi auttaa lasten kanssa, ei voi siivota, sit kun siivoan ja yritän samalla viihdyttää lasta niin sanoo vaa et kyl mä siivoon huomenna anna olla, lupausta ei oo koskaan pitäny ja se oon minä joka siivoan kuitenkin, hän vaa istuu koneella ja juo kaljaa.. Ei auta vaikka mitä sanoo
Muuten on ihana mies mutta silloin kun haluaisin vähän omaa aikaa niin en saa, ja noi kotityöt alkaa vituttaa..

Mistä lähtien ihanat miehet juo kaljaa? Onneksi ei sellasta oo tarvinnut kestää.
Mun mies otti lapset hoitaakseen n. 50/50 , mutta kaikki kotityöt kaatu mun niskasn, kyllä myös ne "miesten hommat", myös kittaus, maalaus, putkien avaus, koirat, tiskit kaikki.

Kyllä vitutti, olin lopulta vaan vihainen, kotitöistä luisti eikä edes seksiä ja hellyyttä antanut. Lopulta mies lähti, oon nyt 3kk keräilly itteeni, edelleen välillä ahdistaa niin että itku tulee, kun ostokset, ruuan laitot yms tehtiin yhdessä. Lasten vaatteetkin shoppailtiin yhdessä, nyt teen kaiken yksin

Sanoisin että kukaan ei kestä loputtomiin epäreiluutta- kannattaa varaa aika pariterapiaan! Niin voi olla että tilanne muuttuu