Ottaa aivoon lääkärien tietämättömyys (turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja argh!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikä ole tullut mieleenkään kyllä lekurilta kysyä, että saanko syödä sushia. Kun itse tiedän, että RAAKAA kalaa pitää välttää. Olen sitten sushini syönyt ihan ilman kalaa. Tiesikö ap muuten, että vegaanitkin tekevät vegaanista sushia?

Ap:llä on kyllä pahat raskausaivot olleet, järki ihan hukassa...

[QUOTE="hih";23125019]celinda=ap?
Ihan sama kirjoitustyyli. AP:N pitää vissiin saada toisellakin nimimerkillä todistella, kun ei muuten saa kommenteilleen vastakaikua ;)[/QUOTE]

oi vitsi, joudun tuottamaan pettymyksen :) en ole ap. sushinrakastaja kylläkin :D ja kyllä minuakin ärsyttäisi jos olisin turhaan joutunut melkein vuoden olemaan ilman sushia :D

Etkö sä ap siis ole ottanut selvää mitkä on kiellettyjen ruoka-aineiden listalla raskausaikana? Kumma juttu, mä sain neuvolasta jo sellaisen lapun ja muutenkin etsin tietoa netistä ym. Jos yhtään lukee vaikka neuvolasta saatuja oppaita tai muita raskaudesta kertovia kirjoja, niin tulee kyllä selväksi mitä ruokia pitäisi vältellä. Itse odotan myös ekaa lasta ja silti/siksi olen ottanut asioista selvää.

Ps. itsekin olen luullut että sushissa on aina raakaa kalaa/levää. Ei kaikki tiedä tuollaisista ja lääkiksessä tuskin opetetaan mitä sushi on.

Mä en oikeesti ymmärrä ap sun kommentteja/ongelmaa.
Okei, sä vaan toitotat koko ajan palstalaisille, miten heidän pitäis lukea koko ketju läpi ja pidät heitä tyhminä palstamammoina. Miksi? Suurin osa, minä mukaan lukien olen lukenut ketjun läpi, mutten ole ymmärtänyt sun ongelmaa. Olen yrittänyt kysyä sinulta, että mikset voinut eritellä lääkärille tiettyjä ruoka-aineita, jotta olisit saanut parhaan mahdollisen vastauksen kysymyksiisi. Olen kuulemma tyhmä, kun tätä sinulta kysyn ja minun pitäisi toistamiseen lukea tämä ketju.

Miksi olisi ollut niin vaikeaa eritellä noita ruoka-aineita? Jos sushi on sulle himo, niin mikset olisi ottanut tietyn annoksen ainesosia ylös ja kiikuttanut ne lääkärille, th:lle tai vaikka tänne vitun tyhmille ja ääliöille palstamammoille.

Kuule, jos minä kysyn lääkäriltä, että saanko syödä keliakiaa sairastavana isoäidin lohipiirakkaa, niin ei lääkärit osaa siihen vastata, jos eivät tiedä ainesluetteloa?

minun myös! :) mutta tosiaan siinä vaiheessa kun on 6 eri lääkäriltä ksynyt ja kaikki sanoneet ei, ei tule edes ajatelleeksi että ehkä he tarkoittivat vain raakaa kalaa. joten vältin sushia kokonaan :( sushia saa myös monta lajiketta ilman merilevää :)

Että 6 lääkäriltä jaksoit kysellä, mutta et viitsinyt kaivaa tietoa esiin itse????wtf?
Neuvolastakin yleensä saa ihan paperilla sen pitkän listan mitä saa ja ei saa syödä.
Jos osaat täällä parkua, niin osaat varmaan käyttää nettiä?

Yhteistyössä