Otin tänään yhteen taksikuskin kanssa, mitä ootte mieltä?

En tiedä nousinko väärällä jalalla vai vituttiko eilisen takia niin paljon mutta purkauduin sitten ihan tosissaan...

Aamulla taksi tuli hakemaan poikaa tavalliseen tapaan (ennakkotilaus 8.20). en tiedä kauanko se oli ehtinyt seisomaan alhaalla mutta pojan laitoin alas kännykän kellon mukaan 8.23 (nyt kun vertaan tietokoneen kelloon niin kännykkä on +3min) ja menin itse katsomaan ikkunasta.
hitto tä äijä vaan sitten alkaa kaasuttamaan tietä eteenpäin ikäänkuin mennäkseen pois pihasta ja mä paniikissa jo soitan taksikeskukseen että eihän se nyt prkl voi vielä lähteä |O |O |O ilmeisesti huomaa pojan peruutuspeilistä ja peruuttaa takas. useat taksikuskit odottavat klo 8.30 asti, ei ole kuin kerran tarvinnut odottaa niin pitkään ja kävin alhaalla sanomassa että nyt kestää.
sitten mä karjasen sille ikkunasta että ethän sä nyt vielä voi lähtee meneen ku ei oltu paljoa edes myöhässä (ja nyt kun ajattelee niin ei oltu myöhässä yhtään...) niin tä alkaa huutaan mulle takas ettei ollut lähdössäkään. siinä vaiheessa vetäisen ikkunan kiinni et ihan sama kunhan lähette matkaan.
sitten huomaan että väittelee jotain pojan kanssa ja avaan taas ikkunan.
tahtoi pistää pojan takapenkille. noh... minä sitten karjumaan sille lisää että prkl kaikki muut taksikuskit ovat pistäneet pojan eteen joten älä nyt ala sekoittaan pojan päätä. tämä karjuu mulle että tiesinkö sen olevan laitonta. no tiesinhän minä vaan prkl tekisivät yhtenäisen linjauksen että muutkin kuskaisivat poikaa takana (tämän siis sanoin)...
tä sitten alkaa tiuskimaan pojalle "mennään nyt sitten etupenkille siitä" ja "no niin ala jo hyppiä kyytiin" kun poika ei ihan heti päässyt istumaan... |O
soitin sitten ja keskustelin taksikeskuksen kanssa asiasta ja hän käski tehdä valituksen.
korostan että ymmärrän toki miksi lapsia on kuljetettava takana (poika 6v) mutta hitto miksei taksikuskeilla ole asiasta yhtenäistä linjaa? kun tosiaan kukaan muu aiemmin ei ole yrittänytkään laittaa taakse istumaan :eek:
 
asiakaspalvelussa on just se että jossain on joku kukku jota asiakkaat ei näe, joka antaa ohjeistuksen (tässä tapauksessa suomen laki) jonka pillin mukaan muiden asiakaspalvelijoiden pitää sätkiä. jos aletaan keksiä omia ohjeistuksia joita valtaosa noudattaa ja sitten tulee se YKS joka tekee niinku on sanottu ja se saa haukut. (tässä tapauksessa ymmärrän myös sun kannan, mä oon sun kanssa vähän samaa mieltä )

eli rakkaat asiakaspalvelijasisareni tehkää pliis niinku on sanottu, niin on helpompaa niille jotka tekee oikein.
 
hmmm
Mutta ajattelepa jos kaikki myöhästyvät sen 5 - 10 min, kuinka paljon se tekeekään sille ekalle lapselle joka on kyytiin tullut niin lisäaikaa.
Ja voihan niillä olla yhteinen linjaus, että etupenkille ei oteta, mutta ei kaikkien kuskien silti tartte siihen suostua, koska se kuskihan kuitenkin on aina vastuussa jos jotain tapahtuu!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
kai mä nyt syyttäsin miulummin niitä, jotka sen on etupenkille laittanut...
no mä nyt ajattelinkin siihen valitukseen laatia että eikö voisi kaikille taksikuskeille antaa ohjeistus miten lapsia kuljetetaan... toinen mikä pelottaa toisaalta siinä takapenkissä et muistaako kaikki laittaa sen lapsilukon päälle ettei vaan ovea avaa kesken ajon :|
 
k
Ei se lapsi kait sekaisin mene jos laitetaan eteen tai taakse....jos on normaali lapsi. Ihan sama kait kummassa istuu.....ei helevata jos itekkin tekisi numeron joka asiasta niin kyllä siitä elämästä vaikeaa saisi.
 
mitäköhän tuohon sanois..
Mitä kamalaa eilen on tapahtunut? Taksikuskeilla on usein kiire ja muita kyytejä jo odottamassa, eli saattaa olla minuuttiaikataulu. Ja tuon ymmärrän, että taksikuski halusi pistää pojan taakse istumaan (laillista). Ainoa mikä vähän särähti korvaan oli tuo:"ala nyt hyppiä kyytiin siitä". Ehkä sulla oli vähän huono aamu..:/
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Mutta ajattelepa jos kaikki myöhästyvät sen 5 - 10 min, kuinka paljon se tekeekään sille ekalle lapselle joka on kyytiin tullut niin lisäaikaa.
Ja voihan niillä olla yhteinen linjaus, että etupenkille ei oteta, mutta ei kaikkien kuskien silti tartte siihen suostua, koska se kuskihan kuitenkin on aina vastuussa jos jotain tapahtuu!
lapsi on aina ainut autossa (tilaus vain meidän pojalle) ja niinkuin sanoin ei ole myöhästynyt kuin kerran...
 
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Ei se lapsi kait sekaisin mene jos laitetaan eteen tai taakse....jos on normaali lapsi. Ihan sama kait kummassa istuu.....ei helevata jos itekkin tekisi numeron joka asiasta niin kyllä siitä elämästä vaikeaa saisi.
no meneehän jos on aina mukisematta laitettu eteen ja tä yks tulee ja sanoo et se on väärin :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mitäköhän tuohon sanois..:
Mitä kamalaa eilen on tapahtunut? Taksikuskeilla on usein kiire ja muita kyytejä jo odottamassa, eli saattaa olla minuuttiaikataulu. Ja tuon ymmärrän, että taksikuski halusi pistää pojan taakse istumaan (laillista). Ainoa mikä vähän särähti korvaan oli tuo:"ala nyt hyppiä kyytiin siitä". Ehkä sulla oli vähän huono aamu..:/
pyykkikone hajos, poika sai tarhassa raivokohtauksen niin että oli tullut verenpurkaumia silmien ympärille ja rintaan ja sit siivoamaton kämppä ahistaa
 

Yhteistyössä