Otin eilen illalla Ataraxia 25mg, voiko tänään illalla juoda alkoholia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Milja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Milja";28799798]Mitä tarkoitat, että jos pelkästään Atarax antaa oireita?[/QUOTE]

Luulen, että tarkoittaa sitä, että JOS pelkkä Atarax aiheuttaa oireita, niin kannattaako sen LISÄKSI ottaa alkoholia? Oireet ei luultavasti ainakaan helpotu alkon kanssa...
 
  • Tykkää
Reactions: MorbidMama

Yhteistyössä