Alkoholia pitäisi ottaa mutta... panacod ja burana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
Eilen iski migreeni, otin iltapäivällä panacodin ja illalla klo 21 vielä puolikkaan. Eihän ne enää vaikuta jos tänään iltapäivällä/illalla otan vähän alkoholia? Entä voiko ibumaxia ottaa vielä tänään ennen juomista? Onko tosiaan päivän maksimiannos 1x3 tablettia? Kunnon migreenikohtaus on mennyt ohi mutta jätti kuitenkin lievän jomotuksen. Kyllä mä tän kanssa pystyn elämään mutta parempi tietysti olisi jos ei särkisi ollenkaan :/

panacod ja burana eivät auta migreeniin lainkaan! Päänsärkysi johtuu jostain musuta jos noilla saat säryn lähtemään.

Jos eilen olet lääkkeitä ottanut, ei sillä pitäisi olla enää vaikutusta tämän illan alkoholin käyttöösi. Jos tänään otat lääkkeitä, ota ne aamusta jos illasta täytyy alkoholia nauttia. Varmasti tiedät lääkkeiden ja alkoholin yhteisvaikutuksen tuomista vaaroista!

Alkuperäinen kirjoittaja just:
panacod ja burana eivät auta migreeniin lainkaan! Päänsärkysi johtuu jostain musuta jos noilla saat säryn lähtemään.

Jos eilen olet lääkkeitä ottanut, ei sillä pitäisi olla enää vaikutusta tämän illan alkoholin käyttöösi. Jos tänään otat lääkkeitä, ota ne aamusta jos illasta täytyy alkoholia nauttia. Varmasti tiedät lääkkeiden ja alkoholin yhteisvaikutuksen tuomista vaaroista!

Kyllä mulle ainakin lääkäri määräsi raskauden aikana Panacodia ja Panadolia migreeniin.

Just. Jos eilen oot ottanu lääkkeet ni anna palaa vaan tänään.
Älä välitä noista kommenteista, täällä näköjään särkylääkekkin on kirosana.
Ja mulla auttaa muuten panacod migreeniin jos sen ottaa tarpeeks aikasin, samoin ibumax.
Ibumaxia voi kyllä ottaa samanakin päivänä aamutuimaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja kjdqwl:
Just. Jos eilen oot ottanu lääkkeet ni anna palaa vaan tänään.
Älä välitä noista kommenteista, täällä näköjään särkylääkekkin on kirosana.
Ja mulla auttaa muuten panacod migreeniin jos sen ottaa tarpeeks aikasin, samoin ibumax.
Ibumaxia voi kyllä ottaa samanakin päivänä aamutuimaan :)

ibumaxia voit ottaa vaikka alkoholilla kyyditettynä,tuskin teet sitä kuitenkaan joka päivä.

Alkuperäinen kirjoittaja just:

Kyllä ne on ihan lääkärin määrämiä ja ihan siihen vaivaan johon mä ne otinkin.

Yhteistyössä