No niin, nyt mä tuun taas muistelemaan ku oon taas kotona ja koneella eli mukavampi kirjoittaa.
Chef on pudottanut painoaan (ja pudottaa ilmeisesti yhä), asunut lastenkodissa ja hulluna (kirppari)vaatteisiin.
Anatolian mies on turkkilainen, heillä on aivan jumalaisen kaunis tytär ja poika, toinen poika syntyy ihan näillä näppäimillä. Asuvat Turussa, hänellä on sitä paljon puhuttua maalaisjärkeä.
J.Ketkupolkka ei kaipaa sutinaa elämäänsä, hänellä on nenäkoru ja hän tekee pelottavan näköisiä nukkeja. Asuu muistaakseni jossain aika syrjässä.
Narikka83 ja Hyytikyppynen asuu Torniossa, narikka on hulluna tatuointeihin.
MarieHos ja miehensä toivovat lasta, ennestään heillä kaksi. MarieHos:in ensirakkaus kuoli nuorena.
Gloriamundi asuu rapakon toisella puolella, hänellä on ainakin kaksi isompaa poikaa ja pieni tyttö (10v?), olikohan neljäskin lapsi?
Lisäksi hänellä on pieni pojantytär.
Algoma asuu Kanadassa, lepponen tapaus.
Isä yritti vongata kaikkia palstalla, meni huonosti vaimon kanssa. Pitkät hiukset ja parta.
Astrolabe ja Data menivät juuri naimisiin, heillä yhteensä viisi lasta. Molemmat kotoisin itä-Suomesta(?). Jotain haltijoita.
Beepillä on pitkä mies ja kaksi lasta, joista toinen on jollain tapaa erityislapsi.
Rempseä tyyppi, näyttää vähän Björkiltä.
Björn muutti Keravalta Arabianrantaan, kaksi lasta ja ruotsalainen mies. Björn ei ole ikinä nähnyt yhtä pitkää naista kuin itse on.
Mummeliisalla on yhdeksän lasta joista kahdeksan elossa, sekä kuusi lastenlasta joista viisi elossa(?).
Kahdella nuorimmalla eri isä kuin vanhimmilla lapsilla, koska jäi leskeksi siinä välissä.
Nykyinen mies 16 vuotta nuorempi kuin hän itse.
Lilii Lisänimetön asuu Helsingissä ja on muistaakseni fm, ei halua paljastaa itsestään liikoja.
Pikkukaupunkilainen on ollut vaimonsa kanssa melkein 20vuotta yhdessä, heille tulossa iltatähti. Joku harmaa palstalainen bongasi hänet huoltsikalla kuvauksen perusteella, vaikkei ollut ikinä nähnyt edes kuvaa Pikkukaupunkilaisesta.
Yrittäjä, kuskasi kännisen kaverinsa kotiin ja kaveri "kiitokseksi" oksensi hänen autoonsa.
7thHeaven asuu Helsingissä chinchillojensa kanssa(?) ja on etäsuhteessa mieheensä.
Tekee paljon töitä ja opiskelee. Pelasi Simsillä palstamammoja.
Lettuperkeleen isä kuoli äskettäin, tai ainakaan hän ei ole vielä päässyt asiasta "yli".
Loden isä kuoli myös äskettäin (viime syksynä), hänellä on 4-vuotias tytär ja asuu Helsingissä.
Nanna85 on siro ja pienikokoinen Turkulainen(?), hänellä on kaksi lasta.
Lihoi raskaana ollessaan melkein 50kg.
Hmmmm...nyt tuli katkos.