Otetaas taas: Mitä muistat palstalaisista?

  • Viestiketjun aloittaja yks viaras vaa
  • Ensimmäinen viesti
Muistan
Criminal Mind on hiljattain eronnut
Chef on lapsena asunut lastenkodissa. Nyt hänellä on kolme tyttöä, joilla on paljon vaatteita ja tiptop-kunnossa oleva vaatehuone. Chef kirppistelee.
Maira on entinen jyväskyläläinen / Jyväskylän seudulta kotoisin
Lunatic osaa kohahduttaa jutuillaan tyylikkäämmin kuin Milanna
Fortunaten lapsen isä häipyi kuvioista jo raskausaikana (?)
Rieputarallaa laittoi kuvaketjuihin aina saman kuvan itsestään
 
Turkilmas
Kivasti on muistettu juttuja :). Nyt mä en enää edes muista kaikkia, mutta muutama "korjaus" jäi mieleen.

Ensinnäkin: hienoja aamiaisia meillä syödään vain viikonloppuisin, eikä silloinkaan aina. Tämä tapa on ollut meillä jo vuosia, aiemmin herkkuaamiainen tehtiin aina vuoroviikoin (sunnuntaisin) miehen kanssa. Nyt se on jotenkin kummasti jäänyt mun harteille :D.

Niin ja työnhausta/työttömyydestä: vaikea on tosiaan ollut löytää töitä ja olen ollut jo melkein 8 kuukautta työttömänä. Lopetin kuitenkin jo toukokuussa etsimästä, sillä aloitan ensi vuoden puolella yrittäjänä. Syksyllä käyn yrittäjäkurssin ja talven aikana muokataan idea valmiiksi. Eli tällä hetkellä olen melko huoleton työtön :)
 
[QUOTE="vieras";26530175]Miten voi olla mahdollista että olet vielä neitsyt? Etkö ole työntänyt sinne yhtään mitään, luulisi kalvon repeävän kun sinne laittaa vaikka dildon.[/QUOTE]

En ole työntänyt. Neitsyys tosiaan EI silti lähde itsetyydytyksellä. :O Haloo sentään. Sen ajattelutavan mukaan monella olisi mennyt ala-asteiässä.
 
Turkilmas
Mä olen jostain syystä aika pihalla palstalaisten tapahtumista, joten ihan kamalasti en varmaan saa aikaiseksi. Tässä nyt jotain:

Lettuperkele on ihana :)
Kepsis on kanssa ihana ja kirjoittaa yhtä pitkästi kuin minä
Tiirun äiti voitti Miss Isoäiti- kilpailun
Fortunate on vanhana syntynyt, eli sangen iätön ja fiksu tyyppi. Plus näyttää pikkusiskoltani :)
Anatolia on mua tasan vuoden vanhempi
As If on raskautensa loppusuoralla ja hänen bloginsa ansiosta mentiin käymään Turun Linnassa
Chef teki ennen hassuja kokkauksia ja käy paljon kirppiksillä
Tytsi on aloittanut harrastamaan sambaa
Bootypeppi on siinä jo vanha konkari
vrs pitää blogia ja kohahdutti kansaa tupareillaan
Timppa telosi jalkansa
päätön on vallan mukava veijari, joka tietää paljon autoista
Pikkukaupunkilaisella on sama pahe kuin mulla: raskas kaasujalka
imperial on eroamassa ja tapasi/riiasi palstalaista (jonka nikkiä en valitettavasti muista)
Astrobladella on ollut hiljattain nopeat käänteet: aseksuaali, palstarakkaus, ero, toinen palstarakkaus ja pika-avioliitto. Puoliso on Data ja toivotan heille kaikkea onnea
mona81 on söpö ja tosi symppiksen oloinen
Lode on pettynyt miesväkeen ja harrastaa/harrasti tankotanssia


ja nyt en jaksa enempää
 
Tytsi teki hienon sambapuvun ja linkitti karnevaalikulkuevideon palstalle
Myös Booty harrastaa sambaa tai jotain muuta vastaavaa tanssia
Anatolian laskettu aika meni jo, odottaa kolmatta lastaan
Anatolia huijasi mahan kokoa ihmettelevää mummoa kaupassa lasketusta ajasta
Syysyö sai hiljattain vauvan
Milanna kävi Meksikossa hakemassa jonkun alapään parantavan rokotteen
Katylina vastustaa aborttia henkeen ja vereen, omaa muutenkin hyvin vahvat mielipiteet
Maira pahoitti mielensä äitienpäivänä (mistähän tämäkin jäi mieleeni?)
Mummeliisalla on ihana suurperhe
Mummeliisa on aina kannustava ja rohkaiseva, hyvin suvaitsevainen
Keittiönoita tykkää kokkailla
Akaatti pitää mustelmia kauniina
Lunatic linkittää usein randomeja kuvia palstalle
Olikohan se Björn joka lähetti feikki CV:n unelmiensa työpaikkaan?
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Astrolabe oli aseksuaali, nyt näemmä vaihtanut seksuaalista suuntautumistaan.

Lunatic ei tykkää persuista.

Mummeliisa on kaikista hymiöistään :) :) :) huolimatta jotenkin kylmän oloinen (näin netin kautta saatu kuva) ihminen. Hän on aina oikeassa.

Fortunate ei tykkää karjalapahvipäistä (mitä nämä sitten ikinä onkaan?).

Venakko Milanna laittoi vastoittain oman kuvaamansa kuvan itsestään, jota väitti kaverinsa ottamaksi. Mikä lie idea ollut tässäkin?
 
No niin, nyt mä tuun taas muistelemaan ku oon taas kotona ja koneella eli mukavampi kirjoittaa. :D

Chef on pudottanut painoaan (ja pudottaa ilmeisesti yhä), asunut lastenkodissa ja hulluna (kirppari)vaatteisiin.

Anatolian mies on turkkilainen, heillä on aivan jumalaisen kaunis tytär ja poika, toinen poika syntyy ihan näillä näppäimillä. Asuvat Turussa, hänellä on sitä paljon puhuttua maalaisjärkeä.

J.Ketkupolkka ei kaipaa sutinaa elämäänsä, hänellä on nenäkoru ja hän tekee pelottavan näköisiä nukkeja. Asuu muistaakseni jossain aika syrjässä.

Narikka83 ja Hyytikyppynen asuu Torniossa, narikka on hulluna tatuointeihin.

MarieHos ja miehensä toivovat lasta, ennestään heillä kaksi. MarieHos:in ensirakkaus kuoli nuorena.

Gloriamundi asuu rapakon toisella puolella, hänellä on ainakin kaksi isompaa poikaa ja pieni tyttö (10v?), olikohan neljäskin lapsi?
Lisäksi hänellä on pieni pojantytär.

Algoma asuu Kanadassa, lepponen tapaus.

Isä yritti vongata kaikkia palstalla, meni huonosti vaimon kanssa. Pitkät hiukset ja parta.

Astrolabe ja Data menivät juuri naimisiin, heillä yhteensä viisi lasta. Molemmat kotoisin itä-Suomesta(?). Jotain haltijoita. :D

Beepillä on pitkä mies ja kaksi lasta, joista toinen on jollain tapaa erityislapsi.
Rempseä tyyppi, näyttää vähän Björkiltä.

Björn muutti Keravalta Arabianrantaan, kaksi lasta ja ruotsalainen mies. Björn ei ole ikinä nähnyt yhtä pitkää naista kuin itse on.

Mummeliisalla on yhdeksän lasta joista kahdeksan elossa, sekä kuusi lastenlasta joista viisi elossa(?).
Kahdella nuorimmalla eri isä kuin vanhimmilla lapsilla, koska jäi leskeksi siinä välissä.
Nykyinen mies 16 vuotta nuorempi kuin hän itse.

Lilii Lisänimetön asuu Helsingissä ja on muistaakseni fm, ei halua paljastaa itsestään liikoja.

Pikkukaupunkilainen on ollut vaimonsa kanssa melkein 20vuotta yhdessä, heille tulossa iltatähti. Joku harmaa palstalainen bongasi hänet huoltsikalla kuvauksen perusteella, vaikkei ollut ikinä nähnyt edes kuvaa Pikkukaupunkilaisesta.
Yrittäjä, kuskasi kännisen kaverinsa kotiin ja kaveri "kiitokseksi" oksensi hänen autoonsa.

7thHeaven asuu Helsingissä chinchillojensa kanssa(?) ja on etäsuhteessa mieheensä.
Tekee paljon töitä ja opiskelee. Pelasi Simsillä palstamammoja.

Lettuperkeleen isä kuoli äskettäin, tai ainakaan hän ei ole vielä päässyt asiasta "yli".

Loden isä kuoli myös äskettäin (viime syksynä), hänellä on 4-vuotias tytär ja asuu Helsingissä.

Nanna85 on siro ja pienikokoinen Turkulainen(?), hänellä on kaksi lasta.
Lihoi raskaana ollessaan melkein 50kg.

Hmmmm...nyt tuli katkos.
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Neilee harmaana
Häipyi jo ennen kuin sai tietää koko raskaudesta. :D
Mut siis joo, ei ole ollut kuvioissa edes raskausaikana.
Tietääkö lainkaan, että sait lapsen?

Ketjun aiheeseen, mitäs mä muistaisin...

Fortunate on palstan kaunein ja kuten joku sanoi vanhana syntynyt. Viisas vaikka nuori.
Turkilmas asuu Länsi-Turunmaalla ja hänellä on kaksi poikaa ja itse rakennettu talo, hänkin on kaunis. Jossain vaiheessa laihdutti.
Rukoilijasirkalla oli joku epämääräinen suhde johonkin palstamieheen ja loukkaantui lopulta miehelle kovasti ja taisi poistua sen jälkeen palstalta.
Rieputarallaa on myös kadonnut, kirjoitteli kärkkäästi itse, mutta hermostui jos joku kommentoi hänelle samoin.
Tiiru on nuori ja herttaisen oloinen, yksi poika ja mies. Tiirulla on nuori tai nuoren näköinen äiti.

Äh, en jaksa, muistan samoja asioita mitä tässä ketjussa on jo kerrottu :)
 
palstailija vuoden takaa
Tällaiset ketjut antavat mielenkiintoisia näkökulmia toisten tapaan havainnoida maailma. :D

Mie en jaksa mitään juttuja näistä lähteä korjailemaan, mutta antoisaa luettavaa!
Niinmpä! Itselle jää mieleen yleensä sellainen, miten ihmiset täällä toisiaan kohtelevat ja miten itsensä ilmaisevat. Kun tässä asiaa oikein pohdin, huomaan jaottelevani ihmiset karkeasti "tylyihin" ja "mukaviin". Toki suurimmasta osasta löytyy molempia piirteitä, mutta silti se mielikuva jostakin nimimerkistä on aika helppo laittaa jompaan kumpaan kastiin. Ja yksi erittäin mieleenpainuva piirre on se, miten helposti provosoituu. Nämä provosoitujat muodostavat kategorian "herkkänähkaiset" :D Varmaan aika monilla on tällaisia omia "luokituksia", joita ei helposti tiedosta edes. Eli kuten sanoitkin, jännä huomata, millaiset asiat kenellekin ovat merkityksellisiä ja jäävät mieleen! :)
 
Jätkä on koulunkäyntiavustaja. nuorin lapsista on tyttö, muut poikia ( 3? kpl ) .tyttö täyttää lokakuussa 4vuotta. jätkän mies oli koukussa wow- peliin, tuli aviokriisi, mutta siit selvittiin. nyttemmin kuitenkin eronneet. Jätkällä on pitkä ruskee tukka ja silmälasit, keski-ikäinen.
 
"vieras"
Imperial on eroamassa. aikoinaan kehui kovastikin parisuhdettaan

Timppa satutti varpaansa. laihdutti jossain vaiheessa.

Turkilmas laihduttaa, muttei ole tainnut paino merkittävästi tippua.

Rieputarallaa on kadonnut. Oli aika ilkeä palstalla jossain vaiheessa.

Grace piti rukousketjua ja haukkui Älvsby taloja rumiksi. Heillä oli rakennussuunnitelmia, liekkö toteutuneet?

Milanna suunnitteli kasvoleikkausta, mutta ei onneksi tainnut löytää yhtään kirurgia joka olisi suostunut sen tekemään. Kohdunpoistoa suunnitteli myös. Sikainfluenssan aikaan lukittautui kotiinsa.

Kepsis vastailee liian pitkästi ja ärsyttävän tärkeilevästi. Yleensä tälläiset ovat naisia, sellaisia hiukan tanttamaisia ja rasittavia.

Nina TT pelleili Tytsin tunteilla rumasti.
 

Yhteistyössä