=)Jotkut ovat raskaana, joku veti kilarit oikein kunnolla... no Wicked Maryn muistan, kröhöm
=)Jotkut ovat raskaana, joku veti kilarit oikein kunnolla... no Wicked Maryn muistan, kröhöm
Oikein! Ja kiitos! =)Pikkukaupunkitalainen pyorittaa jotain yritysta.Mukava tyyppi.
No joo, mutta eikös tulot ole palstalla aika kielletty keskustelunaihe...?Pikkukaupunkilaisen tulot yli 100000 euroa vuodessa
Minä :wave: :saint:Oliko se muuten Meetis(?) kun kengittää iroitettuja hevosenkoipia? Joku m:llä alkava ainakin
Eikö riepu ole enään opettaja ??Kepis tykkää tisseistä
Majuri asuu keravalla
Milanna oli meksikossa
Keittiönoita tykkää tehdä ruokaa
Lunaticilla on Hello Kitty meikkipussi
Ihanavalo vihaa Klamydia ja Raptori bändejä
Jonseder tekee rumpuja
Mummeliisa kirjoittaa blogia
Riepu oli opettaja
Tiirulla keskenmeno (anteeksi)
Raitapaitainen sai lapsen hoidoilla
Hyyti on ollut lataamolla
trueblood tapas arieksen
Oharava on sairaanhoitaja/tai vastaava
Data ja arist(mikälie) meni kihloihin.
Päätön aloitti erittäin suositun ketjun
Marabou toivottelee hyviä huomenia
Booty tekee vaatteita
Nyt alko pätkii...
Niin se aika vaan menee :snotty:Bonaire sai vasta (muka 4kk sitten!?) vauvan.
Anatolian laskettu aika tais mennä jo hyvän aikaa sitten (kenties rouva synnärillä? )
Röppö taas salasi raskautensa palstalta. Nyt jo 3 viikkoinen tyttönen, onnittelut!
Pikkukaupunkilainen vaimoineen odottaa iltatähteä.
Tytsi-89 teki itse sambapukunsa.
Nöppöläisen mies on jenkki ja sairastaa syöpää (kuinkahan tämän pariskunnan lopulta kävi?)
Venakko milanna.. Tarviiko mitään edes sanoa?
SyysYö odottaa lapsilisiä
Siis 5 viikkoa meinasinEihän Milannan vauva ole vielä edes viittä kuukautta. Oli noin kuukauden lapsestaan erossa.
Samaa olin korjaamassavoiko olla kaveri irl, jos ei ole koskaan tavannut irl?Eipä silti, toivottavasti joku kaunis päivä treffataan Anatolian kans
mikä suonitissi?Samaa olin korjaamassa
Ja korjaisin myös sen väitteen, että törmäsin ravintolassa suonitissiin. Kyllä se oli rokotetutkimusklinikan odotushuoneessa :snotty:
XXXXXL-kokoinen vitivalkoinen jättitissi (tai siis kaksikin sellaista) joissa siniset verisuonet vaan loistaa. Paljaana koko kansalle, koko komeudessaan. Yhdistettynä vieläpä vitivalkoiseen, viirukkaaseen maharöllöön. Eli julki-imetystä ns. väärin toteutettuna.mikä suonitissi?
Olisin voinu olla vaikka minä Mul oli esikoisen synnyttyä suonet pinnassa mut onneks ne siitä laskeutu. Tosin puuttuu jättikko ja vitivalkoisuus. Maharöllöäkin oli tuon syntyessä.XXXXXL-kokoinen vitivalkoinen jättitissi (tai siis kaksikin sellaista) joissa siniset verisuonet vaan loistaa. Paljaana koko kansalle, koko komeudessaan. Yhdistettynä vieläpä vitivalkoiseen, viirukkaaseen maharöllöön. Eli julki-imetystä ns. väärin toteutettuna.
Trauma tuli |O
En mä suostu uskomaan, että sä imettäisit julkisesti siten, että nostat paidan korviin & otat molemmat tissit liiveistä ulos :snotty:Olisin voinu olla vaikka minä Mul oli esikoisen synnyttyä suonet pinnassa mut onneks ne siitä laskeutu. Tosin puuttuu jättikko ja vitivalkoisuus. Maharöllöäkin oli tuon syntyessä.
Et oo vielä penikkaa pyöräyttäny:vampire:
Supistuksia on, muttei tarpeeks kettumaisia.anatolia, eikö mitään merkkejä? mä niin odotin sitä saunasynnytystä