nättipä olet!Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Pitääköhän munkin laittaa itestä kuva,mutta kuva ei ole ihan "tuore" viime kesänä kuvattu.
nättipä olet!Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Pitääköhän munkin laittaa itestä kuva,mutta kuva ei ole ihan "tuore" viime kesänä kuvattu.
peesaan tiimarinvihkoa.Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Sä oot ilman meikkiä/vähemmällä meikillä jotenkin keijukaismainen, persoonallisella tavalla kaunis.. siis niissä kuvissa mitä oon nähnyt. Tässä kuvassa se persoonallisuus jotenkin häviää, kaunis olet tässäkin, mutta jotenkin samannäköinen kuin niin moni muu.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mutta mitäs sitten jos voin todistaa, että olet täysin kuvitteellinen henkilö joka varastaa netistä kuvia? Ja esiintyy jonain mikä on moraalin vastaista.Alkuperäinen kirjoittaja maitzzu:Tiedän, eikä haittaa mua yhtään, etsitkö niitä vai et. Itse kumminkin tiedän,että olen eläinlääkäri ja siihen ammattiin itseni opiskellut. Muille minun ei tarvitse mitään todistella.
Tekeeköt lääkärit paljon kirjoitusvirheitä? "tiedän,että.." = "tiedän, että..."Alkuperäinen kirjoittaja maitzzu:Tiedän, eikä haittaa mua yhtään, etsitkö niitä vai et. Itse kumminkin tiedän,että olen eläinlääkäri ja siihen ammattiin itseni opiskellut. Muille minun ei tarvitse mitään todistella.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No kuten sanoin, ei ole vaikeaa ottaa selvää Pirkanmaan lähialueiden eläinlääkäreisä =) Its easy, ei ole vaikeaa myöskään selvittää lisenssiaattitöitä ja niiden tekijöitä, sekä valmistumisen jälkeistä urasuuntautuneisuutta =)Alkuperäinen kirjoittaja maitzzu:En ole sanonut työskenteleväni PIRKANMAALLA eläinlääkärinä. Siis onko tämä niin hieno ammatti, ettei palstalla olevalla voi sellaista olla? :headwall:
Lääkärit vasta kirjotusvirheitä tekeekin! Melkein aina niiden potilaskertomukset ym. on ihan kauheeta luettavaa kuin 9-vuotiaan kirjoitusta lääketieteen termeillä höystettynä.Alkuperäinen kirjoittaja n:Tekeeköt lääkärit paljon kirjoitusvirheitä? "tiedän,että.." = "tiedän, että..."Alkuperäinen kirjoittaja maitzzu:Tiedän, eikä haittaa mua yhtään, etsitkö niitä vai et. Itse kumminkin tiedän,että olen eläinlääkäri ja siihen ammattiin itseni opiskellut. Muille minun ei tarvitse mitään todistella.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No kuten sanoin, ei ole vaikeaa ottaa selvää Pirkanmaan lähialueiden eläinlääkäreisä =) Its easy, ei ole vaikeaa myöskään selvittää lisenssiaattitöitä ja niiden tekijöitä, sekä valmistumisen jälkeistä urasuuntautuneisuutta =)Alkuperäinen kirjoittaja maitzzu:En ole sanonut työskenteleväni PIRKANMAALLA eläinlääkärinä. Siis onko tämä niin hieno ammatti, ettei palstalla olevalla voi sellaista olla? :headwall:
Sinä teet kyllä huolestuttavan paljon noin koulutetuksi!Alkuperäinen kirjoittaja maitzzu:Kyllä joskus. Ihmisiähän mekin ollaan.Alkuperäinen kirjoittaja n:Tekeeköt lääkärit paljon kirjoitusvirheitä? "tiedän,että.." = "tiedän, että..."Alkuperäinen kirjoittaja maitzzu:Tiedän, eikä haittaa mua yhtään, etsitkö niitä vai et. Itse kumminkin tiedän,että olen eläinlääkäri ja siihen ammattiin itseni opiskellut. Muille minun ei tarvitse mitään todistella.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No kuten sanoin, ei ole vaikeaa ottaa selvää Pirkanmaan lähialueiden eläinlääkäreisä =) Its easy, ei ole vaikeaa myöskään selvittää lisenssiaattitöitä ja niiden tekijöitä, sekä valmistumisen jälkeistä urasuuntautuneisuutta =)Alkuperäinen kirjoittaja maitzzu:En ole sanonut työskenteleväni PIRKANMAALLA eläinlääkärinä. Siis onko tämä niin hieno ammatti, ettei palstalla olevalla voi sellaista olla? :headwall:
yksin ulkonäkö, yksin eläinlääkäriys, yksin joku tietty juttu ei ihmetytä, mutta niin moni asia yhdessä...omituinen epäaidolta haiskahtava kuva, unohdukset tupakanpolton suhteen, nuori ikä yhdistettynä eläinlääkäriyteen yms yms vaan laittaa miettimään.Alkuperäinen kirjoittaja maitzzu:En ole sanonut työskenteleväni PIRKANMAALLA eläinlääkärinä. Siis onko tämä niin hieno ammatti, ettei palstalla olevalla voi sellaista olla? :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin aionkin. Mut olen 100% varma et sua ei niiden joukosta tule löytymään. Aika hassua ensin sanoa, työskentelevänsä Pirkanmaalla eläinlääkärinä ja seuraavassa vaiheessa kieltää. Samoin ensin sanoa poltelleensa ja juoneensa kahvia ja sitten kieltää.Alkuperäinen kirjoittaja maitzzu:Sä voit käydä vaikka kaikki eläinlääkärit läpi, ei haittaa mua.
Joo tiedän mutta sitten taas mitä heidän kanssaan keskustellut esim. netissä, niin melkoisen virheetöntä tekstiä.Alkuperäinen kirjoittaja hdh:Lääkärit vasta kirjotusvirheitä tekeekin! Melkein aina niiden potilaskertomukset ym. on ihan kauheeta luettavaa kuin 9-vuotiaan kirjoitusta lääketieteen termeillä höystettynä.Alkuperäinen kirjoittaja n:Tekeeköt lääkärit paljon kirjoitusvirheitä? "tiedän,että.." = "tiedän, että..."Alkuperäinen kirjoittaja maitzzu:Tiedän, eikä haittaa mua yhtään, etsitkö niitä vai et. Itse kumminkin tiedän,että olen eläinlääkäri ja siihen ammattiin itseni opiskellut. Muille minun ei tarvitse mitään todistella.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No kuten sanoin, ei ole vaikeaa ottaa selvää Pirkanmaan lähialueiden eläinlääkäreisä =) Its easy, ei ole vaikeaa myöskään selvittää lisenssiaattitöitä ja niiden tekijöitä, sekä valmistumisen jälkeistä urasuuntautuneisuutta =)Alkuperäinen kirjoittaja maitzzu:En ole sanonut työskenteleväni PIRKANMAALLA eläinlääkärinä. Siis onko tämä niin hieno ammatti, ettei palstalla olevalla voi sellaista olla? :headwall:
Minua ihmetyttää tietynlaiset kirjoitusvirheet sekä tiettyjen ei-lääkärimaisten neuvojen jakelu palstalla. Blumesta tiesin heti, että provo, lääkärijutut meni siten, ettei mahdollista jne.Alkuperäinen kirjoittaja pöh:yksin ulkonäkö, yksin eläinlääkäriys, yksin joku tietty juttu ei ihmetytä, mutta niin moni asia yhdessä...omituinen epäaidolta haiskahtava kuva, unohdukset tupakanpolton suhteen, nuori ikä yhdistettynä eläinlääkäriyteen yms yms vaan laittaa miettimään.Alkuperäinen kirjoittaja maitzzu:En ole sanonut työskenteleväni PIRKANMAALLA eläinlääkärinä. Siis onko tämä niin hieno ammatti, ettei palstalla olevalla voi sellaista olla? :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin aionkin. Mut olen 100% varma et sua ei niiden joukosta tule löytymään. Aika hassua ensin sanoa, työskentelevänsä Pirkanmaalla eläinlääkärinä ja seuraavassa vaiheessa kieltää. Samoin ensin sanoa poltelleensa ja juoneensa kahvia ja sitten kieltää.Alkuperäinen kirjoittaja maitzzu:Sä voit käydä vaikka kaikki eläinlääkärit läpi, ei haittaa mua.
Sä oot vähän Kata Kärkkäisen näköinen.Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Pitääköhän munkin laittaa itestä kuva,mutta kuva ei ole ihan "tuore" viime kesänä kuvattu.
Mä luulin Jätkää kans erinäköiseksi. Kuvittelin sen pieneksi ja pyöreäksi ja lyhythiuksiseksi, joka ei meikkaa ollenkaan. Tukka joku sellainen punertava.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Liityn Jätkää erinäköisenä pitäneiden joukkoon. Luulin, että sulla on lyhyet päältä pystyssä olevat tummat hiukset, joissa punaisia raitoja. Hieman kovannäköiset kasvot ja pitkä ja jäntevä kroppa.
Se tässä eniten pänniikin, kun niin monet uskoo sinisilmäisesti mitä vaan.Alkuperäinen kirjoittaja nxxx:Minua ihmetyttää tietynlaiset kirjoitusvirheet sekä tiettyjen ei-lääkärimaisten neuvojen jakelu palstalla. Blumesta tiesin heti, että provo, lääkärijutut meni siten, ettei mahdollista jne.Alkuperäinen kirjoittaja pöh:yksin ulkonäkö, yksin eläinlääkäriys, yksin joku tietty juttu ei ihmetytä, mutta niin moni asia yhdessä...omituinen epäaidolta haiskahtava kuva, unohdukset tupakanpolton suhteen, nuori ikä yhdistettynä eläinlääkäriyteen yms yms vaan laittaa miettimään.Alkuperäinen kirjoittaja maitzzu:En ole sanonut työskenteleväni PIRKANMAALLA eläinlääkärinä. Siis onko tämä niin hieno ammatti, ettei palstalla olevalla voi sellaista olla? :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin aionkin. Mut olen 100% varma et sua ei niiden joukosta tule löytymään. Aika hassua ensin sanoa, työskentelevänsä Pirkanmaalla eläinlääkärinä ja seuraavassa vaiheessa kieltää. Samoin ensin sanoa poltelleensa ja juoneensa kahvia ja sitten kieltää.Alkuperäinen kirjoittaja maitzzu:Sä voit käydä vaikka kaikki eläinlääkärit läpi, ei haittaa mua.
saat sä tarpeeksi ruokaaAlkuperäinen kirjoittaja Jätkä:http://www.aijaa.com/v.php?i=5622966.jpg
Onko tullut mieleen, että iso osa elukkatohtoreista on nuoria? Kun valmistuvat siinä 25-29-vuotiaina keskimäärin. Ihan normaalin ikäinen eläinlääkäri.Alkuperäinen kirjoittaja pöh:yksin ulkonäkö, yksin eläinlääkäriys, yksin joku tietty juttu ei ihmetytä, mutta niin moni asia yhdessä...omituinen epäaidolta haiskahtava kuva, unohdukset tupakanpolton suhteen, nuori ikä yhdistettynä eläinlääkäriyteen yms yms vaan laittaa miettimään.Alkuperäinen kirjoittaja maitzzu:En ole sanonut työskenteleväni PIRKANMAALLA eläinlääkärinä. Siis onko tämä niin hieno ammatti, ettei palstalla olevalla voi sellaista olla? :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin aionkin. Mut olen 100% varma et sua ei niiden joukosta tule löytymään. Aika hassua ensin sanoa, työskentelevänsä Pirkanmaalla eläinlääkärinä ja seuraavassa vaiheessa kieltää. Samoin ensin sanoa poltelleensa ja juoneensa kahvia ja sitten kieltää.Alkuperäinen kirjoittaja maitzzu:Sä voit käydä vaikka kaikki eläinlääkärit läpi, ei haittaa mua.
Tosi nättiAlkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
Et sinäkään ymmärrä pointtia...Alkuperäinen kirjoittaja xz:Onko tullut mieleen, että iso osa elukkatohtoreista on nuoria? Kun valmistuvat siinä 25-29-vuotiaina keskimäärin. Ihan normaalin ikäinen eläinlääkäri.Alkuperäinen kirjoittaja pöh:yksin ulkonäkö, yksin eläinlääkäriys, yksin joku tietty juttu ei ihmetytä, mutta niin moni asia yhdessä...omituinen epäaidolta haiskahtava kuva, unohdukset tupakanpolton suhteen, nuori ikä yhdistettynä eläinlääkäriyteen yms yms vaan laittaa miettimään.Alkuperäinen kirjoittaja maitzzu:En ole sanonut työskenteleväni PIRKANMAALLA eläinlääkärinä. Siis onko tämä niin hieno ammatti, ettei palstalla olevalla voi sellaista olla? :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin aionkin. Mut olen 100% varma et sua ei niiden joukosta tule löytymään. Aika hassua ensin sanoa, työskentelevänsä Pirkanmaalla eläinlääkärinä ja seuraavassa vaiheessa kieltää. Samoin ensin sanoa poltelleensa ja juoneensa kahvia ja sitten kieltää.Alkuperäinen kirjoittaja maitzzu:Sä voit käydä vaikka kaikki eläinlääkärit läpi, ei haittaa mua.
No olet suorastaan häikäisevä! :heart: Mutta enkö minäkin ole aikamoinen kaunotar?Alkuperäinen kirjoittaja tässä mun:ihailkaa. enkö ole sitten kaunis! kehukaa nyt!
http://www.aijaa.com/v.php?i=5628632.jpg
Hei! Muistan sut lääkiksestä! Olen Joannina-Alexzandra,muistatko mut?Alkuperäinen kirjoittaja tässä mun:ihailkaa. enkö ole sitten kaunis! kehukaa nyt!
http://www.aijaa.com/v.php?i=5628632.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja oho:oikeesti? sä? tuore kuva jne?Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
sä oot ihan täysin erinäköinen kuin mun mielikuvissa ikinä