Otetaan yh.ilta lapset huostaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "toivon"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="toivon";28088088]Ehkäpä erot vähenisivät ja ei tarvisisi kelan maksa yh-tukia.[/QUOTE]

oli yhdessä että ei tarvinnut jäädä yksinhuoltajaks! pettämisiä riitelyjä vaan kun ei saa olla yksinhuoltaja nyky yhteiskunnassa! se on TOTUUS! aika jännä että palattu siihen mistä jo päästiin 1980 luvulla eroon!?mietin vaan?

[QUOTE="vieras";28088103]oli yhdessä että ei tarvinnut jäädä yksinhuoltajaks! pettämisiä riitelyjä vaan kun ei saa olla yksinhuoltaja nyky yhteiskunnassa! se on TOTUUS! aika jännä että palattu siihen mistä jo päästiin 1980 luvulla eroon!?mietin vaan?[/QUOTE]

Joskus pitää ottaa askelia taaksepäin jotta pääsee eteenpäin

no mä olen yh vastentahtoisesti! mites tälle asialle sit tehtäs? ukko palaa kotiin tai lapset huostaan? no kyllä mä sen otasin kotia,mutta enpä tiiä tulsiko, olisko se sit hyävku lapsi menettäis molemmat vanhempansa`?

[QUOTE="vieras";28088110]Eli lasten pitäisi elää esim. katsoen kuinka äitiä pettävä isä hakkaa ja haukkuu? Siinäpä loistava elämä![/QUOTE]

Aivan, mitä se haittaa jos isi vähän hakkaa äitiä kun suuttuu..

[QUOTE="toivon";28088088]Ehkäpä erot vähenisivät ja ei tarvisisi kelan maksa yh-tukia.[/QUOTE]

Kukas sitten maksais terapiahoidot niille lapsille, joita mm. perheväkivalta on vaurioittanut pahasti? Siihen ei KELA:n rahat tulis riittämään niin sinäkö maksaisit koko hoidon?

50e kuukaudessa yh-tukia on niin hirmu iso summa että huostaanotto tuleekin paljon edullisemmaksi :D

Huoh joopa joo!:rolleyes:
Tarkoittanet kai, että miehet pääsisi luikkimaan vastuustaan, jos lapset otettais huostaan?:xmas:

Yhteistyössä