Mitä väliä on, onko pojalla joku oireyhtymä? Ei se todellakaan oikeuta silti käyttäytymään tuolla tavoin!
Ap, jos kaikki muut keinot on käytetty niin ota yhteys sinne soskuun/poliisiin. Tai ensin pyydä sitä opettajaa välittämään sinun yhteystietosi pojan vanhemmille ja laita mukaan uhkaus siitä, että mikäli yhteydenottoa ei tule lähtee ilmoitus sossuun. On hienoa, että yrität pitää lapsesi puolia! Oikein puistattaa lukea välillä niitä juttuja, että koulukiusaaminen on mennyt niin pahaksi, että lapsi puhuu jo itsensä tappamisesta tms. Vanhemman tehtävä on puolustaa lastansa!
Mä oon jo aiemmin laittanu opelle että jos tilanne ei muutu niin laitan asian eteenpäin poliisiin tai sossuun. Näin täytynee vissiin tehdä. Ja lapseni puolia pidän ja olen myös ehdottomasti sitä mieltä että MINUN lapseni ei ole se, joka vaihtaa koulua vaan tämä häirikkö vaihtaa koulua! Pojallani on luokallaan sekä ylemmillä luokilla runsaasti kavereita eikä kukaan muu kiusaa sitä kuin tämä yksi. JOs olisi niin että koko luokkayhteisö kiusaisi poikaa niin silloin olis viisainta että poikani vaihtais koulua mutta koska kyseessä on vain yksi häiriintyny poika niin sen pojan kuuluu vaihtaa koulua! Samainen poika on nimittäin ajoittain myös muiden luokkalaistensa kimpussa, ei pelkästään poikani. Katsotaan mihin asia etenee, mutta tarvittaessa otan yhteyttä vaikka mihin että tämä loppuu. Joko niin että poika lopettaa kiusaamisen taikka niin että poika laitetaan jonnekin muuhun kouluun. Mun mielestä hän kuuluis jonnekin erityisluokalle käytöksineen ja sinne saisivat siirtää.