Otan sua kädestä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tanya
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tanya

Vieras
Huomenta Heimo, tuutko mun kanssa linja-automatkalle? :)

Bussissa on tunnelmaa...Otetaan pitkän matkan vuoro kohti pohjoista. Aurinko alkaa kohta laskea, kun bussi starttaa Stadista. Bussissa on vain muutama matkustaja. Menemme istumaan bussin takaosaan. Avaan hiljaa yhden siideripullon ja otamme kulaukset, sivelen reittäsi, sulla on puku päällä. Käännyt katsomaan mua ja arvaat mitä mielessä.... - Ei me täällä voida, sanot mulle hiljaa. -Sshh, kuiskaan ja suutelen sua niin kiihkeästi että ei jää mitään epäselväksi...

No mutta huomenta Tanyaseni!

Pitkät bussimatkat on aina olleet täynnä jännitystä =)

Otat kädestäni kiinni ja menet edeltä bussin käytävää...uuuh ajattelen kun katselen edessäni keinuvaa peppuasi. Vähän kyllä hirvittää bussissa mutta takaosassa on kyllä melko hyvin tilaa. Olipa hyvä että tuli eväät mukaan.

Vastaan suudelmaasi vetäen sinua lähemmäksi vartaloani, halaan ja rutistan niin että jalkasi nousevat lattialta. Meillä on pitkä matka edessä sanon, toivottavasti keksitään tekemistä...

Tunnen suudelmassa halusi...itsekin alan olla täynnä himoa. En pysty odottamaan bussimatkan loppumista. Laitan siideripullon istuimen verkkotaskuun, ja istun syliisi. Avaan juhlavan, sinisen jakkuni napit (olemmehan menossa häihin vieraaksi) ja alla ei olekaan muuta kuin punaiset, pitsiset rintsikat. Tartut isoihin, pyöreisiin rintoihini ja hyväilet niitä...Vedät pitsistä kangasta alemmas ja nännini tulee esiin kovana ja valmiina ottamaan kuuman suusi vastaan...pyörittelet kieltäsi nännin ympärillä hitaasti hitaasti..Samalla sun täytyy katsoa olkani yli ettei vain ketään tule käytävää pitkin meitä kohti. Nyt alkaa punaiset, pitsiset stringit kostua...

Vedän hajuvetesi tuoksua sisääni kun noulen ja suutelen rintojasi. Punaiset liivisi täydentävät ja korostavat vaaleaa ihoasi kauniisti, olen täynnä sinua kaikilta aisteiltani.

Melkein unohdan missä olemme kun uppoudun syliisi kiusaten nännejäsi kielelläni ja hampailla kevyesti näykkäisten...Ne turpoavat ja kovettuvat ihanasti. Puristan kevyesti rintaasi jolloin nännisi työntyy vaativien huulieni väliin, ja imen voimakkaasti.

Toinen käteni puristaa peppuasi vaatien ihon kosketusta hameen sijasta. Löydän hameen alareunan ja hitaasti hivutan peppuasi näkyviin. Löydän stringit, pujotan sormeni nauhan alle ja hivuttaudun alaspäin kohti herkullista kosteuttasi...Hierot kumpuasi vasten kovettuvaa kaluani...uuuhh

Olen jo ihan märkä kiimasta....Toivottavasti kukaan ei kuule bussissa, kun touhuamme täällä takana. Varovasti avaan housusi ja kalusi ponnahtaa esiin. Nyt pitää olla ihan hipihiljaa...Olemme vasta Turun moottoritien alussa. Tartun kyrpääsi ja sivelen sitä sormillani...sun sormesi hivelevät pilluani mutta eivät vielä työnny sisään.

Siirrän kätesi pois pöksyistäni. Katsot mua kysyvästi. Laskeudun alas bussin lattialle jalkojesi väliin. Siirryt hieman eteenpäin ja työnnät elimesi suoraan suuhuni. En voi liikkua, koska penkkien välissä on ahdasta ja takaraivoni on kiinni edellisen penkin selkänojassa. -Nyt saat tuhma tyttö ottaa kunnolla suihin multa ja niellä myös, kuiskaat. Nyökkään sen minkä voin, suuni on täynnä tavaraa...

Yritä tässä nyt sitten kurkkia edessä olevien penkkien yli kun olen naulannut sinut kalullani penkin selkänojaan.

Turvonnut kaluni pää työntyy huuliesi väliin, uuhh, lämmintä ja kosteata. Otan päästäsi kiinni ja nain suutasi kiihkoissani. Liikkuminen on vähän vaikeata mutta mitäs siitä...otat kasseistani kiinni ja imet kaluani työntöjen tahdissa. Näytät herkulliselta siinä edessäni kun et pysty liikkumaan juuri ollenkaan...nostan lantiotani ja nain suuhusi. Kohta saat koko ison lastin suuhusi örähdän ja työnnän niin syvään kuin mahtuu...Tuntuu mahtavan riettaalta nussia kiihkoissaan bussin keinuessa eteenpäin...Silmäni painuvat kiinni ja huuliltani karkaa vähän turhankin äänekäs huokaus, kun pallini rutistuvat kasaan ja lasti lähtee hirmuisella voimalla suuhusi ja nieluusi. Supistelen ja sykin suussasi...aaah

Tunnen miten alat purkautua suuhuni...rakastan tätä tunnetta kun tuotat sulle ihanaa nautintoa. Kuuma sperma valuu kurkkuuni ja nielen sen, kalu sykkii suussani eikä neste meinaa ollenkaan loppua...Katson suljettuja silmiäsi ja nielen ja nielen, suuni on täynnä ihanaa kiihottavaa nestettäsi. Lopulta purkautumisesi loppuu ja kalusi veltostuu hieman, saamme sen varmaan kuitenkin kovaksi jälleen hetken päästä...Nousen lattialta ja otamme hieman siideriä, hymyilet mulle tyydytettynä. Kukaan ei näytä huomanneen touhujamme bussissa. Istun takaisin syliisi pillu märkänä...Tartut uudestaan rintoihini ja otat toisen nännin suuhusi...Toisen kätesi työnnät hitaasti klitorikselle ja sivelet ihan hiljaa ja hitaasti edestakaisin....Katsomme toisiamme silmiin niin läheltä että silmäripsemme koskettavat. Huuliltani purkautuu huokauksia, mutta muistutat ettei saa päästää ääntäkään...

sshhhh, kuiskaan korvaasi ja pyydän sinua kääntymään sylissäni toisin päin. Peppusi laskeutuu syliini ja kosteikkosi hieroo vähän pehmennyttä kaluani.

Näin päin saan molemmat rintasi käsiini, rutistelen ja puristelen, pyörittelen nännejä sormillani...Suutelen kaulaasi ja huomaan himojeni vähitellen nostavan taas ""päätään"" vielä tyydyttämättömän kiihkosi mukana.

Hieron pilluasi ja työnnän välillä muutamaa sormea sisääsi. Kiemurrat sylissäni ja huokailet vähän turhankin äänekkäästi josta muistutan sinua välillä nappaamalla korvannipukasta hiukan. Heppini alkaa heräillä ja kurottaa kohti pilluasi sormieni jatkoksi....yllätyt kun ohjaan kaluni vaollesi...sopiikohan liittyä seuraan kysäisen ?

Kah huomenta...aamusuihkutreenin jälkeen takaapäin rentouttaisi kivasti reisiä ...;)

Varsinkin kun kotona ei oikein saa kunnolla lykkiä kun ei tykkää...uuhh ajatuskin hmm kutkuttelee sopivasti.

Tykkäätkö tosiaan, namia. Ajatella niitä treenattuja pakaroita käsien ulottuvilla, puristeltavana ja ihana lantio josta saa kiinni. Ja sitten ne kiimaiset huokailut...apuva...

Vähän ahdas se bussi tähän hommaan, oisko. Mites perinteinen sohvanpääty. Saisi rinnatkin ihanasti siihen käsinojalle ja voipi vaihdella seisooko vaiko makkaa =)

Tulehan kainaloon namuinen, ihailen olemustasi, keinuvaa lantiotasi, täyteläisiä rintojasi kun kävelet luokseni sohvalle. Silmissäsi taitaa olla se katse taas, hmm tietää hyvää...

Kysy Heimolta sopiiko mukaan...Mulle kelpaa aina 2 miestä, mutta yksikin riittää :)

Olen pukenut sua varten isosilmäiset stay-up verkkosukat, punaiset korkokengät ja mustan korsetin. Pikkuhousuja ei ole, mutta sitä et tiedä vielä, päälläni on punaiset lyhyet mikrosortsit. Laskeudun sohvalle hymyillen ja otan esiin hierontaöljypullon. Jospa hierottaisiin vähän toisiamme...Riisun paitasi ja kaadan vähän öljyä vatsallesi. Katselet himoiten rintojani jotka korsetti nostaa kuin tarjottimelle. Osaavat käteni hierovat rintalihaksiasi, olkapäitäsi ja vatsaasi...

Eipä mua juuri nyt haittaa, jos Tanya on sopivissa fiiliksissä ;)

Nautiskelen kosketuksestasi ja herkuttelen silmilläni sinusta seksikäs namupala. Sormeni syyhyävät päästä sinuun käsiksi, ja pötköttelen hiukan levottomana sohvalla.

Sivelen käsiäsi, vaaleita olkapäitäsi ja kaulaasi..hmmm. Kylläpä kosketuksesti tuntuu ihanalta. Onnistuisiko jos ne kädet jatkaisi vatsalta vähän vielä alaspäin kohti pakottavaa..öömm...

Hieron hitaasti alaspäin ja suutelen nännejäsi. Avaan öljyisin käsin housusi ja lipaisen kovana sojottavaa kyrpääsi. Nuolaisen uudestaan ja otan sen punaisen pään suuhuni. Laskeudun mahalleni jalkojesi päälle ja nautiskelen hitaasti silmät kiinni kalusi mausta...Imen hitaasti ja alan toisella kädellä vedellä kalusi vartta edestakaisin. Nostat lanteitasi ylöspäin ja yrität saada kulliasi syvemmälle...Leikin kielelläni juuri oikeilla kohdilla...haluan antaa sulle oikein hyvän suihinoton ennen panoa...

Umh, kyllä osaat suihinoton taidon. Nuppini saa herkullista käsittelyä kieleltäsi...uuh. Tässähän alkaa sopivasti lämmetä, himo senkuin kasvaa vain pakottavaksi...

Taitoa vaatiikin saada minut laukeamaan suuhoidolla, hmm mutta himottavaa se on tosiaan...Haluaisin maistella sinua, mutta tyydyn odottamaan vuoroani ja huokailen nautinnosta käsittelyssäsi hellien työskentelevää päätäsi, hiuksiasi ja kaulaasi.

Yhteistyössä