Otan sua kädestä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tanya
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tanya.Hei sinulle. Vaikutat ja olet tosi kiehtova ja kiimainen nainen. Haluaisin niin nauttia kanssasi ja tehdä hyvää. Saat minut aivan kovaksi noilla viesteillä. Haluan tuntea kun nuolet ja näykit.. Hyväilen vartaloas ja maistelen joka puolelta. Olet tosi kaunis ja kiimainen. Makaan sängyl ja nautin itsestäni. Tule ja tehdään hyvää toisillemme. T. Kuski 43v

Kieltä et kyllä saa perseeseesi, mutta voin tunkea sinne jotain muuta :)

Kalusi seisoo nyt niin kovana, etten jaksa enää odottaa. Vedän sinua alemmas sohvalla niin että olet aivan selälläsi. Nousen seisomaan sohvalla päällesi. Riisun hitaasti mikrosortsini, keimaillen sulle. Nyt märkä alapääni on paljaana ja tulen kasvojesi eteen, alemmas ja alemmas....kohta pääset nuolasemaan märkää posliinitussua...

Katselen kuinka työnnät pillusi sille miehelle ja hän alkaa nuolemaan kosteaa pillusi, tulen sun taakse ja aloitan hyväillä rintojasi samalla..tekis mieli vaan ottaa sinut samalla kun toinen mies nuolee pillusi...

Otan tukea sohvan selkänojasta ja käsinojasta ja laskeudun naamasi päälle kyykkyyn, tunget heti ahnaasti kielesi pilluuni ja alat nuolla, yhden sormesi työnnät hitaasti märkään kuumaan onkalooni...Aahhh, tuntuu mahtavalta...Anna vaan lisää sormia ja nai mua kunnolla....

Vituttaa noi sählääjät...pääsee tunnelma karkuun, hmph.

Mutta siis takaisin posliinipilluun...otan lantiostasi kiinni ja vedän sinua lähemmäksi kaksin käsin. Viimein saan upottaa kieleni kosteuteesi pyöritellen kieltäni ihanaisessasi. Hieron selkääsi, rintojasi himokkaana. Tule tule...nostan lantiotani ettet vain unohtaisi kaluani. Nipistän kostoksi nänniäsi kun hidastelet, kaluni kaipaa jo lämpimään, jomottaen.

Ujutan toisen käteni klitoriksellesi etupuolelta ja hinkkaan kovaa samalla työntäen kieltäni vakoosi. Herkullista kosteutta..hmmm. Hetken nuolen ja sormetan sinua mutta sitten täytyy nousta. Nostan sinut päältäni ja lasken sinut mahallesi sohvalle, hieron peppuasi ja aloitan hitaasti avaamaan korsettisi nauhoja paljastaen ihoasi vähitellen suudelmilleni ja käsilleni. Kaluni on löytänyt kotoisan paikan pepun vaostasi ja liikkuu siinä hieroen edes takaisin riisuessani sinua.

Heitän korsettisi olohuoneen pöydälle ja otan öljyn käyttöön levittäen sitä käsilleni ja selkääsi. Huokaat nautinnosta ja rentoudut vähitellen painellessani....käteni siirtyvät pakaroillesi hieroen ja puristellen. Avaan vakoasi ja levitän öljyä...

Mmm...hieronta tuntuu ihanalta...sun sohva kastuu nyt kyllä mun alla...Nyt leijonani, ota mut, en jaksa enää odottaa...Nostan peppuani ylöspäin ja kokeilet litisevää pilluani sormillasi, sitten työnnät sen sisään niin kovaa että huudan...

ei se haittaa vaikka soha kastuu sun mehusta..nostelet peppusi ylös ja pyllistelet minulle. Kokeilen sormella pillusi ja se on niin kosteaa se oikein kiiltää...Työnnän kovan kullini sisään ja yhdellä työnnöllä survon sen pohjan asti. Sinä huudat kun tunnet kullini pillussasi...

Älä nyt saatana koko sohvaa lotraa öljyllä ja pilluliisterillä. Ostin sen Iskusta 10kk korottomalla luotolla ja muutama erä on vielä maksamatta. Vetelen froteepyyhkeellä pari varvia pitkin vakoasi estäen pahimman katastrofin...no nyt...

Hitto, tässä saa ruveta kilpailemaan näköjään itsensäkin kanssa vai mikä tuo stuntti-Heimo sitten onkaan :(

murrrh!! Katoa ilkeä stuntti Tanyan kimpusta...=)

Vihdoinkin pääsen sisääsi, aaah, puristan lantiostasi ja hidastan ensimmäisen työnnön jälkeen vauhtia nautiskellen koko pituudella. Et oikein arvosta nopeuden katoamista mutta ehkä sitten lopussa kiitos, um seisoo...

Katselen kaunista selkääsi ja nopeutan tahtia naiden syvään...nostan toista jalkaasi hiukan jotta asento vähän muuttuu hmmm....toinen käteni eksyy pillullesi kaluni seuraksi ja hieron etupuolelta kovaa...Haluatko kunnolla kysyn ? Ja panen kovaa...huutomme täyttävät huoneen ahhh

Kyllä mä sut tunnen Heimo :) Ja te muut, painukaa h...

sä osaat panna niin mahtavasti...teet just mitä haluan...Kumarrut päälleni ja otat niskastani hampaillasi kiinni, voihkin työntöjesi tahdissa ja pilluni on niin märkä...Kun kätesi tulee vielä avuksi, aaahh nyt tulee...pidät kaluasi paikallaan syvällä sisälläni ja nautit kun pilluni sykkii kalusi ympärillä kovaa, sormillasi ohjaat mut vielä toiseen orkkuun saman tien...Puhallat niskaani hellästi kun huudan suoraa huutoa orgasmin kourissa ja tärisen. Olenpa kiimainen tänään, mikään ei riitä. Kun vihdoin palaan tajuihini, laitat kätesi suuni eteen ja vedät kalusi ulos. Samantien työnnät sen peppureiälleni ja hitaasti hitaasti alat painaa sisään...Painat kättä suuni eteen jotta en huutaisi kivusta. Sitten kullisi sujahtaakin sisään ja alat panna hitaasti. Ah, nyt tuntuu taas hyvälle...

Olet niin herkullinen kun laukeat kaluni ympärillä.
Hymyilen sinulle virnistäen ja nuuskin kiimaasi.

Painan ylävartalosi sohvalle, ja pidän peppuasi ylhäällä tarjolla. Murahdan ja työnnän mahdottomasti pakottavan kaluni peppuusi, murahtaen...Nyt mun täytyy saada tiukkaaaahh.

Peppusi puristaa kaluani aivan hirveästi, ja aloitan hitaan nautiskelevan liikkumisen pepussasi. Peppusi näyttää niin kiimaisen kauniilta, otan kyrpäni ulos pepustasi ja ruuttaan vähän lisää öljyä hiukan avonaiseen peppuusi. Asetan kyrpäni taas aukollesi, katson sinua ja näen odottavan halukkaan ilmeesi. Nuppini edelleen aukkosi suulla tulen päällesi suutelemaan taaksekäännettyjä huuliasi..Näykkään niskastasi ja työnnyn sisään...Nyt saat kyytiä...ja kunnolla huohotan korvaasi...

Panet mua kunnolla perseeseen...vähän sattuu ja tekee hyvää...jatka vaan, huohotan sulle ja pistät parastasi....sohva rytisee menon tahdissa. Tunnen että vielä yksi orkku on tulossa...Nostan pyllyani ylöspäin ja tulet hitaasti syvälle, kiihdytät tahtia....nyt on härski meno...

Kyllä nyt tosiaan on härskiä menoa rutinaa ja huohotusta....vedän kaluni melkein kokonaan ulos ja hinkkaan vain päätä edestakaisin aukolla....arrrghh, tunnen kuinka pallit rutistuvat kasaan ja lähtö on käsillä...

Nousen hiukan pystympään jalat sohvalle ja peppusi päälle. Nyt pääsen suoraan ylhäältä painamaan syvälle sisääsi, painan minkä kerkiän. Otan hiuksistasi kiinni ja käännän päätäsi katsotaan minua...näet himosta ja halusta irvokkaat kasvoni kun huudan että nyt tuuulleeeee....lastini lähtee syvälle sisääsi ja lysähdän päällesi hyytyneenä.

Hetken huilimme, ja ehdotan: mentäisiinkö pesulle, pistin saunankin päälle...?

Kyllä. Tää oli hyvää...ja nyt saunaan ja pesulle, sitten vedetään pää täyteen saunajuomaa!

Seuraavaksi Tornin näköalavessassa, Heimo?

Meidän virtuaalinussiminen ylittää kaikki rajat....alat jo tulla mun uniin :)

Heh joo, hissit on myös aika 'kivoja'. Vai että uniin, mulla ennemminkin jää ne unet uneksimatta jos erehdyn sinua ajattelemaan =) Mielenkiinnosta, minkälaisia ne unet oikein on -hmm?

Yhteistyössä