Osui silmiini mielenkiintoinen teoria Raisa Räisäsestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulipuku:
"Media huutaa, että Sipoo Lantapässi ilmoittautui. Seuraavana päivänä lehdistö jo huutaa, että Sipoo Lantapässi on syytön! Eli pikaisen tutkimuksen KRP tehnyt."

Eihän se noin mennyt, oli kuulusteluissa ja vasta seuraavalla viikolla lehdissä poliisi tiedotti ettei ole tekemistä asian kanssa.

Shhhhhh, älä nyt pilaa hyvää salaliittoteoriaa

Alkuperäinen kirjoittaja mää vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja joka lyyli oma tyyli:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaiutin:
Juupa juu. Vihjaako tuo johonkin todelliseen bändiin, onko tuo oikea biisi?

mä olin utelias ja googletin, apulanta :o

No eikö se käynyt aika selväksi jo tuosta tekstistä?:D

No kävi, mä ainaki tajusin heti...

no anteeks nyt vaan, mä en oo ikinä kuunnellu apulantaa enkä tiedä bändin jäseniä yms

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Raisa katosi loppuvuonna 1999, tuo biisi on julkaistu keväällä 2000.

Apulanta ollut 90-luvun alkupuolelta koossa.

Juu kuvitellaan tilanne apiksen treenikämpällä

"hei jätkät, mä sain kauheen inspiksen biisiin samalla ku kuokin mimmiä maan alle. Tehdääs siitä biisi"

Teoriassahan tuo on aivan mahdollista, koska nuo poliisin tutkimat autot on tutkittu jotain 6v teon jälkeen. DNA testaus kestää aika kauan, muistelen että Bodomissa kesti kuukausia ja piti oikein Briteissä tehdä.

Periaatteessa Raisan tapauksessa kaikki on mahdollista...

eiköhän tapaukselle kuitenkin olisi silminnäkijöitä, oli se apulanta kuitenkin silloin jo suosittu, joten varmasti olisi päitä kääntänyt tuolla kaupungilla.
sitäpaitsi eikös poliisin tietoon tullut, että Raisa on jutellut ulkomaalaisten kanssa?

Kuulusteli loppuviikosta ja alkuviikosta sanottiin syytön. Eli toisin sanoen autoa tuskin on pahemmin tutkittu, vaan saatu jostain hyvä alibi, sillä ei suomessa poliisi tutki niinkuin jossain jenkeissä alibi riittää ja tutkitaan jos lisää tulee. Onhan nyt suomessa murhamiehetkin ja hakatut vaimot hyviä alibeja. Eli kaikki on tapauksessa avoinna

Hupaisaa spekulointia, mutta sikäli pelottavaa, että tämä Lantapässi on viihtynyt pikkutyttöihin yhä vielä, sen tyttöystävähän on ollut alaikäinen Lantapässin ollessa kuitenkin jo aikamies. Siis nykyinen tyttöystävä. Lienee tosin nyt jo täysi-ikäinen, tiedä häntä.

Yhteistyössä