Ostosreissu Ikeaan

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja matkailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mitä sitä menemään jos ei mitään tarvii. Tätä mä en ymmärrä. Kyllähän siellä sitä krääsää on vaikka millä mitalla. Ja varmaan löytyy lapsille leluja, petivaatteita, säilytyskalusteita, sulle keittiövälineitä, ym ym vaikkei mitään erityistä lähtis ettimään.
 

Yhteistyössä