H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huhhuh:Sulla ihan kauheen iso perhe :O Kääk! Minkä ikäisiä vanhempia olette? Miksi noin paljon lapsia?
Alkuperäinen kirjoittaja Huhhuh:Kiitos vastauksesta =) Minä 37v ja yhden 7v tytön äiti. Yksi lapsi riittää. Silläpä kauhistuinkin teidän katraan kokoa. Pitkä pinna pitää olla ja lapsirakas todella, että tuollaisen katraan kanssa jaksaa. Kaikkea hyvää teidän jättiperheelle.
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Mie oon justikään täyttänyt 35v, ja mies on 38v.
Suora lainaus profiilin tekstistä:
emme edusta mitään tiettyä uskontokuntaa tai -lahkoa. Emme ole milläänlailla uskonnollisesta syystä iso perhe, enemminkin myö ollaan kai jonkunsortin hulluja...
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Mie oon justikään täyttänyt 35v, ja mies on 38v.
Suora lainaus profiilin tekstistä:
emme edusta mitään tiettyä uskontokuntaa tai -lahkoa. Emme ole milläänlailla uskonnollisesta syystä iso perhe, enemminkin myö ollaan kai jonkunsortin hulluja...
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Te olette tasan puolet hullumpia kuin meMeillä vasta 5 tehtynä ja tämäkin herättää suurta hilpeyttä ja kummastusta
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nueva:Nyt on kyllä tähän ketjuun hypättävä. 35v?En minä millään pahalla ihmettele, olen vaan ajatellut että olette vanhempia kun niin monta muksua. :ashamed: Hattua kyllä nostan!
:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:No joo... jos mun laskupääni ei pahasti oo jumissa, niin joo, oon 35v. Ja olenkin - oikeesti.
Monesti ihmiset vaan luulee täällä palstalla, että mie oon vanhempi kun mitä olenkaan... ja elävässä elämässä mua on taas nimitetty likaksi, tytöksi ja nuoreksi rouvaksi :ashamed: , kun mie kuulemma oon kokolailla kakaran näköinen... ainakin saparot päässä ja huivi päähän kietaistunaB)