Aurinkokunta!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huhhuh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos vastauksesta =) Minä 37v ja yhden 7v tytön äiti. Yksi lapsi riittää. Silläpä kauhistuinkin teidän katraan kokoa. Pitkä pinna pitää olla ja lapsirakas todella, että tuollaisen katraan kanssa jaksaa. Kaikkea hyvää teidän jättiperheelle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huhhuh:
Kiitos vastauksesta =) Minä 37v ja yhden 7v tytön äiti. Yksi lapsi riittää. Silläpä kauhistuinkin teidän katraan kokoa. Pitkä pinna pitää olla ja lapsirakas todella, että tuollaisen katraan kanssa jaksaa. Kaikkea hyvää teidän jättiperheelle.

Kiitos, samoin teidän "pikkuperheelle".
Kyllä täällä välillä hermot poksuu ja paukkuu... mutta toisaalta välillä tuntuu pääsevän ihmeen helpolla siihennähden mitä vois kuvitella.
Yhtään en pois antais... vaikka välillä olenkin heitä kaikkia lähettämässä maata kiertävälle radalle ;) :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Mie oon justikään täyttänyt 35v, ja mies on 38v.
Suora lainaus profiilin tekstistä:
emme edusta mitään tiettyä uskontokuntaa tai -lahkoa. Emme ole milläänlailla uskonnollisesta syystä iso perhe, enemminkin myö ollaan kai jonkunsortin hulluja...

Te olette tasan puolet hullumpia kuin me :laugh: Meillä vasta 5 tehtynä ja tämäkin herättää suurta hilpeyttä ja kummastusta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Mie oon justikään täyttänyt 35v, ja mies on 38v.
Suora lainaus profiilin tekstistä:
emme edusta mitään tiettyä uskontokuntaa tai -lahkoa. Emme ole milläänlailla uskonnollisesta syystä iso perhe, enemminkin myö ollaan kai jonkunsortin hulluja...

Nyt on kyllä tähän ketjuun hypättävä. 35v? :o En minä millään pahalla ihmettele, olen vaan ajatellut että olette vanhempia kun niin monta muksua. :ashamed: Hattua kyllä nostan! :D :heart:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Te olette tasan puolet hullumpia kuin me :laugh: Meillä vasta 5 tehtynä ja tämäkin herättää suurta hilpeyttä ja kummastusta :D

Juu, myö ollaan jo tuhoontuomittuja... siis toivottomia tapauksia - umpikaheleita.
En mie enää muista kaikkia termejä, joita mie oon kuullut... tai en mie edes halua kaikkia muistella :ashamed:
Mutta siitä huolimatta, tai ehkä juuri siitä johtuen mie en osaa hävetä... vaan pää pystyssä kohti uutta päivää! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nueva:
Nyt on kyllä tähän ketjuun hypättävä. 35v? :o En minä millään pahalla ihmettele, olen vaan ajatellut että olette vanhempia kun niin monta muksua. :ashamed: Hattua kyllä nostan! :D :heart:

No joo... jos mun laskupääni ei pahasti oo jumissa, niin joo, oon 35v. Ja olenkin - oikeesti.
Monesti ihmiset vaan luulee täällä palstalla, että mie oon vanhempi kun mitä olenkaan... ja elävässä elämässä mua on taas nimitetty likaksi, tytöksi ja nuoreksi rouvaksi :ashamed: , kun mie kuulemma oon kokolailla kakaran näköinen... ainakin saparot päässä ja huivi päähän kietaistuna :whistle: B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
No joo... jos mun laskupääni ei pahasti oo jumissa, niin joo, oon 35v. Ja olenkin - oikeesti.
Monesti ihmiset vaan luulee täällä palstalla, että mie oon vanhempi kun mitä olenkaan... ja elävässä elämässä mua on taas nimitetty likaksi, tytöksi ja nuoreksi rouvaksi :ashamed: , kun mie kuulemma oon kokolailla kakaran näköinen... ainakin saparot päässä ja huivi päähän kietaistuna :whistle: B)

:D Enkä minä tosiaan mitenkään pahalla. Tykkään lukea juttujasi, jotenkin niistä tulee aina hyvälle mielelle. :hug:

 

Yhteistyössä