N
neuvoa kaipailen
Vieras
Ajattelin vapaapäivänä tempaista ja lähteä junalla reilun 200km päähän Ikeaan ostoksille. Ja joo, eka kerta..
Tässä nyt mietin et kannattaakohan matkaan ottaa kova matkalaukku ostoksia varten vai onko ikeassa jotain hyvää ostoskassia, jolla ostokset sais kuljetettua hyvin niin bussissa kuin junassakin? Niitä sinisiä kasseja on ainakin, mutta nehän on aukinaisia, ei vetoketjua? Ajattelin ostaa mm. valaisimen, kankaisia säilytyslokerikkoja ja ehkä myös lasisia säilytyspurkkeja..
Kiitos, jos joku osais neuvoa mitä kannattaa tehdä. Ja joo autoa en omista, joten sen vuoksi juna on ainoa vaihtoehto.
Tässä nyt mietin et kannattaakohan matkaan ottaa kova matkalaukku ostoksia varten vai onko ikeassa jotain hyvää ostoskassia, jolla ostokset sais kuljetettua hyvin niin bussissa kuin junassakin? Niitä sinisiä kasseja on ainakin, mutta nehän on aukinaisia, ei vetoketjua? Ajattelin ostaa mm. valaisimen, kankaisia säilytyslokerikkoja ja ehkä myös lasisia säilytyspurkkeja..
Kiitos, jos joku osais neuvoa mitä kannattaa tehdä. Ja joo autoa en omista, joten sen vuoksi juna on ainoa vaihtoehto.