Tuo on kyllä kenkkumaista. Ja noloa, kun kaikki varmaan luulee että mulla ei oikeasti olekaan rahaa. Muutaman kerran käynyt niin ettei kortti toimi jostain syystä kaupassa, mutta automaatilla on toiminut ja oon saanut rahat käteisenä sitten.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tuon takia minulla on kolme eri korttia ja sivuvisat yms. aina voi vaihtaa korttia jos yksi ei toimi. Käteistä minulla ei ole koskaan, tai joskus voi olla pari euroa.
Nuorehko olen vieläkin mutta ei ole koskaan tullut mieleen että alkaisin muiden asiakkaiden kuulleen syyttämään asiakasta varattomuudesta yms hyökkäävästi ja epäasiallisesti kassalla työskennellessä.
Nuorehko olen vieläkin mutta ei ole koskaan tullut mieleen että alkaisin muiden asiakkaiden kuulleen syyttämään asiakasta varattomuudesta yms hyökkäävästi ja epäasiallisesti kassalla työskennellessä.
Joo rikki on siru, kokeilin vielä tänään Siwassa, tietty oli käteistä mukana jolla maksoinkin, mutta pyysin saada kokeilla toimiiko kortti, ja tuli sama teksti kuin eilen, että anna kortti myyjälle. Eli huomenna uutta korttia hankkimaan. Nytpähän tiedän sitten ettei enää välttämättä voi maksaa kortilla ollenkaan jos siru ei toimi, täytyy siis hankkia varakortti tai pitää käteistä aina mukana vastaavia tilanteita varten. Vahingosta viisastuu.![]()