Tuo on kyllä kenkkumaista. Ja noloa, kun kaikki varmaan luulee että mulla ei oikeasti olekaan rahaa. Muutaman kerran käynyt niin ettei kortti toimi jostain syystä kaupassa, mutta automaatilla on toiminut ja oon saanut rahat käteisenä sitten.
Eipä se kuule aina auta. Mulla on myös lompakossani 3 eri korttia, mutta silti on kerran jäänyt esim. taksi maksamatta, kun taksin omissa laitteissa oli vika.Tuon takia minulla on kolme eri korttia ja sivuvisat yms. aina voi vaihtaa korttia jos yksi ei toimi. Käteistä minulla ei ole koskaan, tai joskus voi olla pari euroa.
No ei ainakaan se tämän ketjun kassaneiti noin tehnyt, mitä sä oikein luet?Nuorehko olen vieläkin mutta ei ole koskaan tullut mieleen että alkaisin muiden asiakkaiden kuulleen syyttämään asiakasta varattomuudesta yms hyökkäävästi ja epäasiallisesti kassalla työskennellessä.
Siis onko joku kassa syyttänyt asiakasta joskus jossain, jos kortti ei syystä tai toisesta ole toiminut :O Eipä tulis mieleenkään syyttää maksavaa asiakasta missään tilanteessa, mutta eipä tulis mieleen arvostellakaan ketään ulkonäön/ osaamattomuuden perusteellakaan millään nimillä, jokainen meistä on jossain vaiheessa aloittanut uuden työn ja ollut ns. kaikki tietävä ja osaava.Nuorehko olen vieläkin mutta ei ole koskaan tullut mieleen että alkaisin muiden asiakkaiden kuulleen syyttämään asiakasta varattomuudesta yms hyökkäävästi ja epäasiallisesti kassalla työskennellessä.
niin, visaelectronissa se siru on vähän niinkuin se juttu. Sillä magneettijuovalla ei electronissa tee mitään ja magneettijuovia lukevia laitteita ei lähdeskään kaikissa kaupoissa enää ole ja jos onkin, niin magneettijuovan lukeminen on silti useimmiten kielletty. Niitä "mankeleita" ei ole kyllä enää missään tai ainakaan niitä ei käytetä.Joo rikki on siru, kokeilin vielä tänään Siwassa, tietty oli käteistä mukana jolla maksoinkin, mutta pyysin saada kokeilla toimiiko kortti, ja tuli sama teksti kuin eilen, että anna kortti myyjälle. Eli huomenna uutta korttia hankkimaan. Nytpähän tiedän sitten ettei enää välttämättä voi maksaa kortilla ollenkaan jos siru ei toimi, täytyy siis hankkia varakortti tai pitää käteistä aina mukana vastaavia tilanteita varten. Vahingosta viisastuu.