Ostinko liian räikeät verhot keittiöön?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Omenanvihreän kapan ja nyt mietin onko liian räikeä? Yleensä pidän beigestä, ruskeasta, valkoisesta jne? Meillä on sellaset hirveät 70-luvun puiset kaapit ja mulla on mahongin värinen pöytä niin tuli liian tummaksi. Kaappeja ei voi vaihtaa asumme vuokralla eikä ole rahaa uuteen pöytäänkään ja sitä paitsi pidän pöydästä, siinä on sellaset rottinkiset tuoli...
Kuvia en voi lisätä, kun en osaa :(. Minulla on luonnonvalkoinen matto keittiöön nyt mietin sopiiko se yhtään vai pitääkö ostaa uusi?
 
Aivan makuasioita :D Pidin ennen myös värikkäistä verhoista, mutta nyt musta on tullut tämmönen muodin perässä kulkija, joka pitää maanläheisiä väreinä ainoina oikeina :D :D :D

Minkä väriset verhot sinulla on?

Olohuoneessa bordellinpunaiset, joissa on oranssia ja kultaa, makkarissa purppuraa ja violettia, sopivat makkarin värimaailmaan: violettia, taas bordellinpunaista ja kultaa. Muksuilla tylsiä: Mossadilla musta-valkoiset pääkallokuvioiset verhot ja Stasilla mustapohjaiset, kiinalaisia kirjoitusmerkkejä mukaileva kuvio kullanvärisellä.
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä