V
"vieras"
Vieras
Omenanvihreän kapan ja nyt mietin onko liian räikeä? Yleensä pidän beigestä, ruskeasta, valkoisesta jne? Meillä on sellaset hirveät 70-luvun puiset kaapit ja mulla on mahongin värinen pöytä niin tuli liian tummaksi. Kaappeja ei voi vaihtaa asumme vuokralla eikä ole rahaa uuteen pöytäänkään ja sitä paitsi pidän pöydästä, siinä on sellaset rottinkiset tuoli...
Kuvia en voi lisätä, kun en osaa
. Minulla on luonnonvalkoinen matto keittiöön nyt mietin sopiiko se yhtään vai pitääkö ostaa uusi?
Kuvia en voi lisätä, kun en osaa