Ostin tytölle sitten tälläisen:

Hieno ostoshan tuo oli!! Me asutaan tässä kaupungin keskustassa ja tonttia ei ole kamalasti ja viime kesänä ostettiin likalle sellanen "helvetin vehje" eli sellanen helkkarin akulla toimiva "auto"johon mahtuu kaksi mukulaa yhtaikaa.Jumankauta koko kesän oli kulmakunnan mukulat sillä ajelemassa ja sit sitä sai ladata kokoajan ja sen aikaa about viis mukulaa huutaa pettymystään pihalla kunnei pääse ajaan!!! :kieh:
Parilla tuttavaperheellä on noita pikkumopoja ja mönkijöitä ja sanoin ukolle,että ens kesänä meillekkin joku tollanen,saa äijä mennä muitten isien kanssa lähellä olevalle hiekkamontulle ajeleen mukuloitten kanssa!!! =)
Tosin saa perehtyä paremmin noihin kun tuttavaperheilläkin ne pienimmät mönkijät ja mopot on aina rikki,tossa on kuitenkin vielä noi kaksi poikaa kasvamassa tohon ikään niin olis kiva ostaa vehje mikä kestäis enemmän kuin yhden kesän...lieneekö nykypäivänä moinen toiveajattelua sitten..

Alkuperäinen kirjoittaja Gang Bang:
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Hieno! Meidän poitsu tahtoisi myös itelleen tollasen fillarin. Mutta antaa pojan vielä kasvaa rauhassa kun ikää on vasta 4v... :whistle:
Nuorimmat aloittelee jo alle 1,5-vuotiaina (niin kuin meidän tyttö). :LOL:
Jopas on rohkea tyttö! :D Mä en vielä uskalla päästää poitsua ajamaan. Kauramoottorilla kyllä saa mennä niin paljon kuin sielu sietää. :D (siis shetlanninponilla :LOL: )

Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Jopas on rohkea tyttö! :D Mä en vielä uskalla päästää poitsua ajamaan. Kauramoottorilla kyllä saa mennä niin paljon kuin sielu sietää. :D (siis shetlanninponilla :LOL: )
Tää tyttö ei anna isänsä ajaa edes nurmokoita / lumia päältäajettavalla ilman, että itse istuu sylissä ihan joka kerran. :headwall:

Meillä on kans pöperömoottorilla toimiva menopeli: isokokoinen (veto)koira! =)

Yhteistyössä