Ostin tänään aivan ihanan MALJAKON! *kuva*

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Innis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Innis

Jäsen
01.06.2008
135
0
16
Onkos kellään muulla sellaista "Peukaloisen retket" -vaasia/maljakkoa?

Mä ostin tänään kirpparilta sellaisen ja on mahdottoman kaunis:)! Se on kirkasta lasia ja siinä on kaunis kuva (väritön), jossa lentää kaksi lintua ja toisen selässä istuu Nils Holgersson.

Onkohan tuo maljakko arvokas :? Tuskin, mutta kaunis se on silti!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Innis:
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
Jos sua sen arvo kiinnostaa,ni laita kuvan kans Huutiksen keskusteluihin keräily-osioon kysely,keräilijät tietävät kyllä arvon ja auttavat mielellään.

Kiitos vinkistä!!!

Ite oon saanu monta hyvää hinta-arviota sieltä ja keräilijät vastaa kyl nopeesti kyselyihin,saman pvän aikana tullu monesti useempia vastauksia,ollut sit kyse hinta-arviosta tai alkuperästä...

 
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Onko maljakon pohjassa kaiverruksia? Tekijän tai tehtaan leima? Se kertoo paljon. Mun isä keräilee taidelasia ja itsekin siinä sivussa olen käsi pitkällä :D

Joo, siinä on kaiverrus, jossa lukee "Handslipat Books i Kosta 2000 N.H"

Eli ei ainaskaan varmaan mikään vanha maljakko ole (jos siis toi 2000 tarkoittaa vuosilukua). Voi olla kyllä, ettei tolla mitään rahallista arvoa ole, mutta riittää, että on kaunis =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Se on Kosta bodan tehtaan maljakko, ruotsalainen tehdas. Ja tuo N.H. tietty tekijän nimikirjaimet. Todennäköisesti jotain sarjaa mihin tehty kirjoista kuvia.
TÖrmäsin tällaiseen, joka myynnissä ruotsalaisten huuto.netissä, Traderassa.
http://www.tradera.com/Vacker_sign_skal_med_Nils_Holgerssons_motiv_Kosta_Boda_-auktion-67487922

Samaa sarjaa.

Jep:) Mä löysin kanssa tällaisen, samaa sarjaa.

http://tradera.spray.se/_Vas_Kristall-auktion-63389732
 

Yhteistyössä