Onkos kellään muulla sellaista "Peukaloisen retket" -vaasia/maljakkoa?
Mä ostin tänään kirpparilta sellaisen ja on mahdottoman kaunis
! Se on kirkasta lasia ja siinä on kaunis kuva (väritön), jossa lentää kaksi lintua ja toisen selässä istuu Nils Holgersson.
Onkohan tuo maljakko arvokas :? Tuskin, mutta kaunis se on silti!
Mä ostin tänään kirpparilta sellaisen ja on mahdottoman kaunis
Onkohan tuo maljakko arvokas :? Tuskin, mutta kaunis se on silti!