Ostin ihanat hääkengät!!!!(sis.kuvan)

  • Viestiketjun aloittaja morsian
  • Ensimmäinen viesti
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No riippuu kyllä muustakin vaatetuksesta, mutta en minä oman hääpukuni kanssa olisi mitään saappaita laittanut.
Mulla oli karvareunuksiset kun oli upea neulemekko myös....toinen puku olikin sitten punainen ja kengät myös punaiset jotka hain Kiinasta kun suomessa ei silloin punaisia siroja kenkiä löytynyt,
 
Vähän erilainen saa kyllä olla pukukin noilla kengillä.. Mutta esim. itsellä oli sellanen lyhyehkö halternec-suuaukollinen hääpuku, pituus yletti vähän yli puolen säären. Saman tyylinen voisi toima sinullakin, jos vaikka vähän vielä lyhyemmän ja ehkä tyköistuvammankin puvun hankit.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:
Vähän erilainen saa kyllä olla pukukin noilla kengillä.. Mutta esim. itsellä oli sellanen lyhyehkö halternec-suuaukollinen hääpuku, pituus yletti vähän yli puolen säären. Saman tyylinen voisi toima sinullakin, jos vaikka vähän vielä lyhyemmän ja ehkä tyköistuvammankin puvun hankit.
Puku tulee olemaan kaksivärinen, eikä perus hääpuku mallia. Eli ei semmoinen tavallinen puku.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuleva morsian:
ja ikää oli....? Aivan järkyttävät! Siis oikeastiko hääpuvun kanssa? Ja mikä oli hääbudjetti? 1000 euroa?
Mitäs tekemistä noilla kengillä on hääbudjetin kanssa?
Ihan ok kengät jos sopivat vaatteisiin,joita taasen emme ole nähneet.

 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja tuleva morsian:
ja ikää oli....? Aivan järkyttävät! Siis oikeastiko hääpuvun kanssa? Ja mikä oli hääbudjetti? 1000 euroa?
Mitäs tekemistä noilla kengillä on hääbudjetin kanssa?
Ihan ok kengät jos sopivat vaatteisiin,joita taasen emme ole nähneet.
Aivan samaa mieltä
 
Ulos noi on musta hyvät, mut sisällä voi tulla kuuma. :)

Mut eipä ne paljon sieltä mekon alta näy. Mulla oli kahdetkin hääkengät (ulos ja sisälle), hyvin sain ne myytyä eteenpäin, joten sinänsä ei jääny käsiin pyörimään käyttämättä. Mutta vaikka olikin kahdet kengät, ihan loppuillasta heitin mun omat (tosin valkoiset) tohvelit jalkaan. Kukaan niitäkään sieltä helman alta nähnyt (mitä nyt multa lähti 5 cm pituutta). :D
 

Yhteistyössä