Ostin ihanat hääkengät!!!!(sis.kuvan)

  • Viestiketjun aloittaja morsian
  • Ensimmäinen viesti
myös tuleva morsian
Aika kohtuutonta tekstiä pistät sieltä tulemaan. Kirjoituksestasi päätellen itse taidat olla juuri puperteetti-iän suorittanut. Makuasioista ei voi kiistellä... mutta oman mielipiteensä toki voi ilmaista hieman hienotunteisemminkin....kuin loukkaamalla toista....1000eurolla saisi myös varmasti ikimuistoiset häät jos niin haluasi....häiden tunnelman voi pilata myrkyllinen morsian ei niinkään budjetti...

kaikella kunniotuksella
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tuleva morsian:
ja ikää oli....? Aivan järkyttävät! Siis oikeastiko hääpuvun kanssa? Ja mikä oli hääbudjetti? 1000 euroa?
Liittyy miten kenkiin? Mulle tulee todella halvat kengät eikä edes perusjuhlakengät tosiaankaan, mutta ikää on riittävästi ja tonnin saat kertoa ainakin viidellä :p
 
Ja me mennään tennareissa naimisiin. Uskokaa tai älkää.

Nytkin hellulla on visionin kengät ja mulla airwalkin niinkuin koko ajan jalassa.

Kävin kattomassa tosi hienoja Niken popoja jossa oli kultainen Niken logo.

Tosin olisi hienoa, jos pohjassa lukisi "Just Do It" kun polvistuu alttarille :whistle:
 
joo-o
Alkuperäinen kirjoittaja tike:
Ja me mennään tennareissa naimisiin. Uskokaa tai älkää.

Nytkin hellulla on visionin kengät ja mulla airwalkin niinkuin koko ajan jalassa.

Kävin kattomassa tosi hienoja Niken popoja jossa oli kultainen Niken logo.

Tosin olisi hienoa, jos pohjassa lukisi "Just Do It" kun polvistuu alttarille :whistle:
vähän eri asia kuin nuo ap:n kengät!!!
 
Tosi kiva idea. Itselläkin oli haaveena sellaset valkoiset nyöritetyt "mummonaikaiset" vanhanmalliset nilkkurit, mutta se puku jonka valitsin ei sopinut teemaan, eikä silloin löytynyt valkoisena mitään muutakaan sinnepäinkään.
 
--
Noita näkee sellaisilla 15-22 v. typyillä aka pissiksillä. Mekasta taustasta päätellen olet ostanut. Sandaaleiden ja saappaiden väliin mahtuu aika monenlaista kenkää, muuten.

Itse tykkään näteistä kengistä, ja häitä varten hankkisin spesiaalit.
 
JJ
Täällä on aika asiattomia vastauksia välillä, että mietityttää heidän ikänsä... Ihan kivat popot, varmaan käyttöä häiden jälkeenkin. Itselläni on se kriteerinä.

Itselleni tulee ihan eri tyyliset hääkengät. Sandaletteja en aio laittaa, enkä kenkiä missä on varpaat esillä. Yhdet onkin jo, ne on sellaiset "herrasmieskengät", taisi naiset käyttää juuri sen tyylisiä joskus.
 
Vieras
Hirveet!!! Karseet teinisaappaat. Hyi!
Ja vielä hääpuvun kanssa ajattelit laittaa.... Oukkei... ;)

Ja tiedoksi, kyllä ne kengätkin sieltä puvun alta joissakin kohdissa näkyy.
 
Ihanat! Mulla oli talvisissa häissä maistraatissa tällaiset:
http://i216.photobucket.com/albums/cc250/Ankkuliini/003-5.jpg

Ja tässä ainoo kuva jossa vilahtavat puvun alta:
http://i216.photobucket.com/albums/cc250/Ankkuliini/Our%20wedding/Kuva49_2-2.jpg
 
kaunista


Ja tässä ainoo kuva jossa vilahtavat puvun alta:
http://i216.photobucket.com/albums/cc250/Ankkuliini/Our%20wedding/Kuva49_2-2.jpg[/quote]

Onpa kaunis kuva! Puku sopii sinulle todella hyvin.
 

Yhteistyössä