ostatteko omalle lapselle syntymäpäivälahjan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suvi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suvi

Vieras
Itse en osta. Mielestäni se on paras ja riittävä lahja kun järjestää juhlat. Siis leipoo, tekee kutsut, siivoaa, koristelee... Kortti ja ISO ONNEN HALAUS kyllä annetaan :) Minusta turhaa ostaa kallis lahja, kun lapsi saa kuitenkin paljon lahjoja. Ja kohta on joulukin.

Ostetaan ja tuo ukko täyttää vasta vuoden :snotty:
Tosin ei mitään miljoona luokan lahjaa saa nyt eikä tulevaisuudessa, kivaa pientä minkä parissa viihtyy.
Ja aion kakut ja pullat vääntää (no ainakin sen kakun) ja kahvittaa vieraat ja annan jopa se halauksenkin ;)

Ostan, ja ostan nimpparilahjankin. Ei sen lahjan tarvitse mikään ökykallis olla. Esikoinen saa nimpparilahjaksi sadeasun (16?) ja muovailuvahaa ja vesivärit ja tiedän, että poika on tyytyväinen, koska tykkää muovailla ja "taiteilla".

Kekkerit on, ja lahjaksi tehdään joku pikkureissu perheen kanssa, kylpylään olis nyt tarkoitus mennä. Viime vuonna käytiin elokuvissa. Meillä maalla kun nää ei kuulu meidän normaaliin arkeen. Joku lahjakin ostettu, mitä nyt on ollut tarpeen, miten milloinkin.

Ostan ja teen synttäri kutsutkin ja leivon sekä kaikken muunkin....Saitko sinä ap lapsena lahjoja vanhemmiltas?

Mä olen saannut ja saan edelleenkin vaikka olen kieltänyt tuomasta

Ei olla koskaan ostettu synttäri- tai joululahjoja, koska lapset saa niitä muutenkin niin paljon. Ihan tavaranpaljoutta estääksemme!

Poika saa ens viikolla uuden puhelimen, joten voidaanhan me halutessamme sanoa, että se on sitten synttärilahja.

Alkuperäinen kirjoittaja suvi:
Itse en osta. Mielestäni se on paras ja riittävä lahja kun järjestää juhlat. Siis leipoo, tekee kutsut, siivoaa, koristelee... Kortti ja ISO ONNEN HALAUS kyllä annetaan :) Minusta turhaa ostaa kallis lahja, kun lapsi saa kuitenkin paljon lahjoja. Ja kohta on joulukin.

nii että sukulaisten pitää ostaa lahjat su lapsille ja sä pääse tsillä ku leivot.. juupa.. varmaan pieni lapsi osaakin arvostaa sitä ku äiti on leiponu kakun. mä en es kehtais olettaa et sukulaiset tuo ne lahjat ja ite en ostais mitää. eli
tottakai ostan omille lapsilleni lahjat!!

Jotain, mitä tyttö on todella kovasti toivonut, voi olla suht kalliskin. Nyt 5v lahjaksi ostettiin Littlest Pet Shop talo. Synttärit on kuitenkin niin tärkeä juttu, että kyllä mä kerran vuodessa olen valmis pistämään rahaa sileäksi. (joululahjaa ei välttämättä itse osteta kun sukulaisia ja ihania ystäviä on niin paljon, jotka muistaa)

Yhteistyössä