• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

ostatteko huuto.netissä "ostaheti" -hinnalla ikinä?

  • Viestiketjun aloittaja HUU
  • Ensimmäinen viesti
Jos on jotain tosi ainutlaatuista minkä tietää menevän kuumille kiville ja osta heti-hinta on kohtuullinen niin mikä ettei. En yleensä hirveästi ehdi edes seuraamaan kaikkia huutoja joten mieluiten haluan silloin ostoksen suht nopsaan.
 
joo yleensä ostan vain noita, ei tartte jäädä miettimään saako vaiko ei. en muutenkaan osta kallista tavaraa, niin ei noissakaan. ja usein ostan niitä tuotteita joissa on vain "osta heti" mahdollisuus....
 
Alejandro
Ostan lähes poikkeuksetta "osta heti"- hinnalla, kunhan hinta on edullinen. Myös itse myyn lähes pelkästään tuolla tyylillä. Minä en jaksa alkaa vahtaamaan, ja korottelemaan huutoja, koska monesti ne nousevat ihan älyttömyyksiin. Järkevä myyjä osaa hinnoitella tuotteen oikein, ja silloin se menee kaupaksi heti.

 
Minusta tuo osta heti-juttu oli tosi järkevä uudistus silloin kun huutikseen se tuli. Aina kuiteskin riittää kyselijöitä jotka utelee paljollako joku lähtee suoraan. Tuo heti ostojuttu tekee huutiksesta enemmänkin kirpparimaisen eikä vain huutokaupan. :) Jotkut myyjätkin tosiaan haluaa roinan heti nurkista pois eikä jaksa aina odotella huutojen sulkeutumisaikoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alejandro:
Järkevä myyjä osaa hinnoitella tuotteen oikein, ja silloin se menee kaupaksi heti.
Sepä kun ei aina riitä, että tuote on edullinen. Ite myyn sekä huutokaupalla että osta heti -hinnalla, joissakin vaan toisella. Hiljasta on, vaikka oon hintoja tiputtanu entisestään päästäkseni tavarasta eroon. Katottu niitä kyllä on (Aijaa näyttää monestiko kuvaa on katottu), mut jostain syystä tosi hitaasti menee. Vissiin sitte ilmatteeks pitäs uudenverosetkin antaa. Ja oikeesti hinnat alhaalla, vissiin vaan hukkuu muiden joukkoon.

Mä käytän huutoaikana max viikkoa just siks, ettei huutajan tarvi kauaa ootella ja itekin pääsen nopsaan sit postittaan. Äkkiä ne takas laittaa, jos ei mene.
 

Yhteistyössä