ostatko lastenvaatteissa sen minkä haluat vai sen johon sinulla on varaa?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Sen mihin on varaa.

Joskus olen innostunut ostamaan jotain ylihinnoiteltua enkä ole toistaiseksi huomannut mainittavaa eroa kestossa tai huollon helppoudessa.

Tai sitten mä vaan osaan pestä ne 'rääsytkin' :D

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: meah
"vieras"
en tosiaan tarkoittanutkaan, että aina ostaisit kallista.. mutta joudutko katsoon hintalappua, vai valkkaatko ne jotka sun silmää miellyttää ja marssit kassalle... tähänhän monet onkin vastanneet! =)

Välillä sen minkä haluan ja välillä sen, mihin on varaa.

Jos mä ihan välttämättä haluan jonkun tietyn vaatteen, niin sitten mä ostan sen ja piste. Mutta jos se on melko kallis ja vastaavantyylisen saa vähän edukkaamminkin, eikä se ykkösvaihtoehto ole ihan yliveto, ostan sen kakkosvaihtoehdon :)

[QUOTE="vieras";24296801]en tosiaan tarkoittanutkaan, että aina ostaisit kallista.. mutta joudutko katsoon hintalappua, vai valkkaatko ne jotka sun silmää miellyttää ja marssit kassalle... tähänhän monet onkin vastanneet! =)[/QUOTE]

No ei se musta ole edes mikään "joutumis"kysymys katsoa hintalappuun. :confused: Vaan ihan puhdasta järkeä. Jos nyt vaikka menen ostamaan talvipukua, niin kyllä mä tietysti ostan sen, mikä on sopiva ja mun ja lapsen silmää miellyttää, mutta tottakai mä katson hintalappuun ennen kuin marssin kassalle.

Ostan sen minkä haluan.
Tykkään kierrellä kirppareita lastenvaatteiden perässä, mutta on kaapissa muutamia merkkivaatteitakin, jotka on ollu vaan pakko saada. Onhan se ihan hirmuinen hinta maksaa 25e t-paidasta, mutta ei koko kaappia ole niillä kuitenkaan täytetty.

No ei se musta ole edes mikään "joutumis"kysymys katsoa hintalappuun. :confused: Vaan ihan puhdasta järkeä. Jos nyt vaikka menen ostamaan talvipukua, niin kyllä mä tietysti ostan sen, mikä on sopiva ja mun ja lapsen silmää miellyttää, mutta tottakai mä katson hintalappuun ennen kuin marssin kassalle.
Samaa mieltä. Mun mielestäni on jopa vähän typerää olla katsomatta hintalappuun. Meinaan, että tietty hintatietoisuus on mun mielestäni ihan hyvästä :)

"vieras"
Sen mihin on mun mielestä varaa. Haluaisin ostaa ihania ja laadukkaita, euroopassa tehtyjä ja ökotex merkittyjä lastenvaatteita, mutta 25-50 euroa paidasta on vaan liikaa.

Toisaalta, mulla on varaa hoitaa lapset kotona, asua keskustassa hyvällä alueella ja meillä on rahaa säästössä yli 10 000 euroa. Et kai se on mihin haluaa panostaa, mun pitää köyhäillä vaatteissa ja asunnon koossa ja muissa hankinnoissa jotta voidaan asua tällä alueella ja syödä laadukasta ruokaa ja että on säästöjä pahan päivän varalle.

Yritän kyllä ostaa ökotex-merkittyä lasten vaatteissa, sitä saa halvalla marketistakin, onneks=)

pipp
Ostan sen minkä haluan, kohtuuden rajoissa. En esim 1-vuotiaan mekosta maksa 70e, mutta ulkovaatteissa en katso hintaa. Vaatekaappi sisältää paljon ihan perus henkkamaukkaa, mutta jonkin verran myös "merkkivaatteita" Kengistä en tingi, ne on laadukkaita merkkikenkiä (asentovirheen takia)

Deleted member 70007
No onhan sillä hinnalla musta joku raja, ku ei oo sit kiva kun viidenkympin tunikalle tippuu mustikkaa ja seittemänkympin farkut menee pyöränrasvaan.
Sisävaatteissa henkkamaukkaa tms, muutama meandi ja pop ja ulkovaatteissa en tingi.

Välillä tulee haksahdettua johonkin kalliimpaakin. Jos raha ei olisi este, niin tod. näk. shoppailisin vain jossain Punavuoren peikossa yms. liikkeissä, mutta ihan niin varoissani en ole.
Jos esim. ostettava useampi vaatekappale kerralla, tyydyn vähän halvempiin. Heräteostoksina/pakkosaada ostelen sitten niitä kalliimpia.

Suzyanne
Sen mihin on varaa. Joskus silloin tällöin annan itselleni luvan ostaa sitä mitä haluan, esim. Småfolkin ihania paitoja, ja jotain merkkivaatteita alesta, esim. Ticketiä. Normaalihintaisena en kyllä ko. merkkiä ikinä raaskisi ostaa.

"Tiina"
[QUOTE="vieras";24296688]rehellisesti??
mä ostan kyllä useimmiten sen jonka haluan =) jokainen käyttää rahansa niinku haluaa..[/QUOTE]

Sen minkä haluan, mutta silti en periaatteestakaan maksa 50e jostain 4v hupparista.

Yhteistyössä