ostatko koskaan mitään stockmannilta?

  • Viestiketjun aloittaja shoked
  • Ensimmäinen viesti
Ostan mä sieltä esim. vaatteita ja leluja.
Ruokaa myös aika ajoin, jos kaapista puuttuu jotain olennaista ja satun keskustassa olemaan. Mutta suurimmat ruokaostokset teen kyllä jossain muualla kuin Stockalla. Kaikenlaiset erikoisuudet löytyy 99,9% varmasti Stockmann Herkun valikoimista, ja siksi käyn siellä kun kokataan jotain eksoottisempaa.
 
SMP
Me ollaan ostettu paljonkin tavaroita stokkalta, kun ne ovat ostohetkellä olleet reilusti yli 100 e kilpailijoitaan edullisempia. Vertailuja toki olemme ennen ostopäätöksiä tehneet. On tullut hankittua tietokoneita, ilmanpuhdistimia elixir, imureita dyson ja paljon muuta.

Taitaa tään typerän ketjun laittaja olla mieliharhainen tai sitten muuten ei ainakaan hintatietoinen kun tekee tollasia älyttömiä yleistyksiä, jotka eivät missään nimessä pidä paikkansa.

Niinhän se joka kaupassa on, että jotkut tuotteet ovat kalliimpia jotkut halvempia kuin kilpailijoilla!

Oot tainnut jäädä 1800 luvulle kun et ole tietoinen siitä että stokkalta ostettaessa voikin olla tuote halvempi kuin kilpailijoillaan. Tyhmää maksaa saman merkkisestä ja mallisesta tuotteesta satoja euroja enemmän vain sen takia että se onn muualla kalliimpi kuin stokkalla.
 
Minä käyn! Juuri tänäänkin. Ja mitä tulee hintoihin, niin ei siellä nyt mitenkään erityisen kallista ole! Toki löytyy kalliimpia merkkejä/tuotteita, mutta osa on ihan samoissa hinnoissa kuin muuallakin. Mun lempparitavaratalo suomessa! Esim anttilassa en ole käynyt yli 2 vuoteen, vaikka sekin löytyy ihan stokkan vierestä.. :D
 

Yhteistyössä