Ostaisitko tämän talon...?

vieras
Mulla näky!
(vinkki: Siinä kohteen etusivulla on sellanen lyhyt linkki, ei tarvii käyttää tuota kilometrin pitusta ;) )

Mut siis joo, kivan oloinen talo, keittiö varsinkin. Nuo muiden huoneiden tapetit ei niin miellyttäneet.
 
En ostaisi. Mä joutuisin laittamaan tuolla kaiken uusiksi, keittiön kaapistoista lähtien, ja se olisi ihan älytöntä, kun pinnat ovat kuitenkin suht. uusia ja hyväkuntoisia. Saunaremontti ei mua haittaisi, eikä rappausjuttu (tosin pitäisi selvittää, kuinka kallista rappauksen uusiminen on - siitä mulla ei ole aavistustakaan). Ja hinta on tosi edullinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla näky!
(vinkki: Siinä kohteen etusivulla on sellanen lyhyt linkki, ei tarvii käyttää tuota kilometrin pitusta ;) )

Mut siis joo, kivan oloinen talo, keittiö varsinkin. Nuo muiden huoneiden tapetit ei niin miellyttäneet.
No viimeksi mä käytin sitä, eikä silloinkaan näkynyt, vaan se linkki tuli kaksplussan etusivulle :eek: :D

Remontoitavahan toi on, mutta mä tykkään.. Tykkään vanhemmista, mitä voisi pikkuhiljaa sitten laitella oman näköisekseen... Mies on ihan ihastunut tohon.
 
ostaja
nyt näkyy.. ulkoa aikas kamalan oloinen keittiö ihan kodikas ja muut huoneet mutta remppaa näemmä tarvii... ja epäilisin kovasti onko kosteutta tai hometta.sitä mä vaan ihmettelen kun tulee joku asuntoa kuvaamaan niin miks ihmeessa melkein aina ihimisllä on tiskiaineet ym pullot siinä pöydällä. eikö niitä laiteta muutenkin kaappiin piiloon?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
En ostaisi. Mä joutuisin laittamaan tuolla kaiken uusiksi, keittiön kaapistoista lähtien, ja se olisi ihan älytöntä, kun pinnat ovat kuitenkin suht. uusia ja hyväkuntoisia. Saunaremontti ei mua haittaisi, eikä rappausjuttu (tosin pitäisi selvittää, kuinka kallista rappauksen uusiminen on - siitä mulla ei ole aavistustakaan). Ja hinta on tosi edullinen.
Mä tykkäsin keittiöstä :)

Toi saunaremontti ei kyllä ole paha. Mutta rappauksen uuriminen kai maksaa ihan kivasti... Tiedä sitten tulisiko halvemmaksi (ja mielestäni nätimmän näköiseksi) vetää lautaa päälle... Ton talon naapurustossa moni on laudoittanut talonsa ihan hiljalleen.
 
meillä rintamamiestalo ja ihan paras talo on.
vaikka itse tykkäisin yksikerroksisesta niin nää on kyllä parhaiten tehtyjä. Purettiin just yhtä seinää niin tavaraa oli tavaran perään. ei kyllä vedäkkään mistää kulmasta.
siellä on alustasa ne saunatilat?
me rakennettiin itse sauna tähän alakertaan. alustassa pelkkä pannuhuone ja säilytystilaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Ihan kivan näköinen. Aika paljon tosin saisi remppaa tehdä.
Niin saisi. Mutta mä haluan nimenomaan sellaisen, mitä saa itse pikkuhiljaa laitella omannäköisekseen... Eihän tossa mitään sellaista ihan akuuttia remppatarvetta ole, eli asumiskunnossa se toki on. Mutta justiinsa tapetit sun muut pitää kyllä laittaa että saa siistiksi... (+ne mitä mainitsinkin jo, sauna yms.)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Jos haluaisin Raumalle muuttaa ja siitä saisi tingittyä parikymmentätonnia, voisin ostaakin.

Pystyuuneineen kaikkineen.

Tosin se vuokratontti on tyhmä juttu.
Se tontti muakin mietityttää...

Ja aita tohon pitäisi pykätä heti. Sitäkin mietin, että onnistuuko se... Siihen tarvitaan kai jotain lupia? Ainakin naapureilta...ja joku toimenpidelupakin. Mitä jos naapurit sanookin että ei aitaa...apua.
 

Yhteistyössä