Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja satunen89:Kyllä vain tarjoaisin! NIMITTÄIN SITÄ ALKOHOLITONTA![]()
siinä sitte sais leikkiä olevansa humalassa, kun ei oo mitään mikä menis päähän.
Niin saattoi ollakin.Alkuperäinen kirjoittaja DaylightDancer:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Heh, kysymys oli varmaan tarkoitettu vitsiksi. B) En ostaisi, enkä ole ostanut.
Yllättävän moni silti tunnustaa, että ostaisi alaikäiselle lapselleen alkoholia. Se kai tässä oli pointtina, että minkä ikäiselle ostaisi jos ostaisi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja satunen89:Kyllä vain tarjoaisin! NIMITTÄIN SITÄ ALKOHOLITONTA![]()
siinä sitte sais leikkiä olevansa humalassa, kun ei oo mitään mikä menis päähän.
no minusta tuossakaan ei ole mitään järkeä. Voi sitten leikkiä olevansa humalassa..oletko teiniäiti?
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Niin saattoi ollakin.Alkuperäinen kirjoittaja DaylightDancer:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Heh, kysymys oli varmaan tarkoitettu vitsiksi. B) En ostaisi, enkä ole ostanut.
Yllättävän moni silti tunnustaa, että ostaisi alaikäiselle lapselleen alkoholia. Se kai tässä oli pointtina, että minkä ikäiselle ostaisi jos ostaisi.No, mä oon niin kalkkis etten osta minkäänikäiselle. :snotty: Ostakoon itse sitten kun saavat ostettua.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja satunen89:Kyllä vain tarjoaisin! NIMITTÄIN SITÄ ALKOHOLITONTA![]()
no minusta tuossakaan ei ole mitään järkeä. Voi sitten leikkiä olevansa humalassa..oletko teiniäiti?