Olen ostanut, sellaisia mitä ei uusina löytynyt mistään. Yhdestä paketista haluamiani kirjoja olisin voinut maksaa paljonkin, sain edullisesti, kun kilpahuutajia ei löytynyt. Ihan vahingossa sen bongasin, kun tavallisesti hain pelkällä kirjailijan nimellä, tuon kerran satuin kirjan nimellä hakemaan. Itse asiassa siinä oli yksi kirja, jonka juuri halusin. Yksi löytyi meiltä ennestään, myin huonomman pois ja muistaakseni sain siitä sen, mitä itse olin maksanut.
Mieluiten sellaisina, missä postikulut ovat mahdollisimman edulliset eli helpostikuoriin menevinä juttuina. Paketissa on taas niin paljon kirjoja, etteivät ne välttämättä jaksa kiinnostaa.
Jos myyt kirjoja, pistä ostikkoon niin kirjailijan nimi kuin kirjankin nimi. Kuka jaksaa aukoa kaikkia lastenkirja otsikolla myytäviä juttuja, pahimmillaan ei ole edes kirjasta nimeä, vaan myyntitekstissä lukee vain kuvan kirja ja vieressä joku epäselvä kuva :headwall: Kannattaa myös mainita, että kerää isompi paketti useasta kohteesta, jolloin postitat pakettina.