Lasten kirjat ja myyminen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essi81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Essi81

Aktiivinen jäsen
18.06.2004
7 816
0
36
Rankattiin neidin kirjoja tuossa... Kannattaako ne myydä pakettina? yksittäin? Vai miten? On pari Mauri Kunnas kirjaa, sitten Teemu kirjaa , Disney opuksia JNE.

Oletteko miten laittaneet?

Alkuperäinen kirjoittaja siperia:
Yksittäin, tai sitten niin että Kunnakset yhdessä, Teemut toisessa ja Disneyt kolmannessa jne.

Joo näin mäki vähän suunnittelin :)

Paljon samantyylisiä kirjoja meillä niin siksi myydään muutama pois. Ja uusia tulee koko ajan niin ei hyllytila riitä. Joukossa kun on minunkin vanhat kirjat.

Mä aina aloitain lasten kirjahyllyn raakkaamisen, ajatuksella että laitetaan pois ne jotka on "tarpeettomia". Meillä on paljon lastenkirjoja.

Ja aina sama tulos :ashamed: Ei ne vähene, jos minä raaskin sieltä jotkut jättää pois, niin lapset kantaa ne takaisin. Yleensä en minäkään raaski :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja siperia:
Mä aina aloitain lasten kirjahyllyn raakkaamisen, ajatuksella että laitetaan pois ne jotka on "tarpeettomia". Meillä on paljon lastenkirjoja.

Ja aina sama tulos :ashamed: Ei ne vähene, jos minä raaskin sieltä jotkut jättää pois, niin lapset kantaa ne takaisin. Yleensä en minäkään raaski :saint:

Neiti itse valitsi "vauvojen" kirjat pois... ja sitten lisäksi semmosia mitä ei lueta ja mitä monia samoja.

Yhteistyössä