lasten parhaat kirjat-kerho

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhymä

Vieras
liityin lasten parhaat kirjat kerhoon, tilasin tutustumispaketin mutta se ei ollut mieleinen enkä nyt haluaisikaan liittyä. En avannut mitään tutustumis paketteja tai kirjoja, Voinko siis palauttaa paketin käyttämättömänä ja erota kerhosta samantien?

Siellä paketissahan on ne säännöt mukana? Saahan sen paketin avata, mutta kirjat on oltava siinä kunnossa kun ne saitkin, jos meinaat palauttaa. 14 pvä, näissäkin on tietääkseni se palautusaika. Kaupanpäälliset tietääkseni saa pitää, vaikka et kerhoon liitykkään.

kiitti avusta=) joo tutustumispaketin piti olla sellane leikkimatto mutta ne oli vissii loppu, ja sitte tuli fleecepeitto ja toiletlaukku ja noitahan meillä kyllä on jo...En siis oo avannu mitään enkä lukenu kirjoja.. Mietityttää vaan ku just huomasin et siinä oli et on pistetty postiin jo 3.7 vaikka tämän kyseisen paketin sain vasta postista 14.7... Mistä àlkaen se 14 päivän palautus aika sitte alkaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Äippä x3:
Siellä paketissahan on ne säännöt mukana? Saahan sen paketin avata, mutta kirjat on oltava siinä kunnossa kun ne saitkin, jos meinaat palauttaa. 14 pvä, näissäkin on tietääkseni se palautusaika. Kaupanpäälliset tietääkseni saa pitää, vaikka et kerhoon liitykkään.

Juu olihan ne säännöt siellä mut en mä näin ensikertalaisena oo varma :D meinaakko et kaupanpäälliset saa pitää?

minä kyllä laittaisin koko paketin menemään, niinkuin itse toimiin yhden kirja kerhon kohdalla..eipähän tuu mitään selvittelyjä jälkeen päin..mutta tottakai jos ne saa pitää, niin voihan ne sit pitääkin..itse vain ajattelin et ei saa...

Alkuperäinen kirjoittaja ap tyhymä:
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä x3:

Juu olihan ne säännöt siellä mut en mä näin ensikertalaisena oo varma :D meinaakko et kaupanpäälliset saa pitää?

Miksi sä pitäisit ne kun just niiden takia et kerhoon halua liittyä?

Yhteistyössä