A
Autoilija
Vieras
Kannattaako ostaa 2007 Toyota Corolla farmari? Hintana olisi 8000e ja ajettu 160 000km. Juuri katsastuksesta huomautuksitta päässyt.. Jos on kokemuksia niin saa jakaa!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En todellakaan tuolla hinnalla vilkaisisi sekuntia pidempään.
En todellakaan tuolla hinnalla vilkaisisi sekuntia pidempään.
Alkuperäinen kirjoittaja Älykkäämpiä;28423131:Mikä ton ikäluokan ja noin paljo ajetuilla corolloilla hinta tällä hetkellä keskimäärin?
Minua ei oikeastaan kiinnosta, mitä tuon ikäisistä tai noilla kilsoilla varustetuista pyydetään. Itse en tuollaisia hintoja moisista maksaisi.
Minua ei oikeastaan kiinnosta, mitä tuon ikäisistä tai noilla kilsoilla varustetuista pyydetään. Itse en tuollaisia hintoja moisista maksaisi.
Ymmärrän ihan riittävästi ollakseni tekemättä ääliömäisiä ostoksia.
Tai sitten on fyrkkaa sijoittaa autoon, johon ei tarvitse sijoitella varaosiin tonneja omistushistorian aikana saati viettää vapaa-aikojaan vaihtamassa osia siihen.
Jarrut, iskarit, jouset, pakoputki, jakopään ketju/hihna loistokunnossa eli ei odotettavissa noista plus monesta muusta kivaa lisäkulua 'huolettomien' kilometrien aikana. Epäilen.