Mulla on "omana" autona Corolla vm -91, ajettu päälle 400 tkm. Pelittää ihan hyvin, ei oo mitään tarvinnut laittaa ja katsastuksesta meni hyvin läpi. Ongelmana on vaan tuo koirien kuljetus :/ Miehellä on sitten farmari auto, ja sitä olenkin sitten aina "lainannut", kun koirien kanssa kuljen, mutta tuntuu vaan hankalalta käydä aina miehen töissä autoa vaihtamassa. Ja sitten mies tykkää, että häkki pitäs raivata aina pois kontista ja minusta on ihan tyhmää sitä edestakas rumpata. Ja nyt talven tullen mulla tulee viikottain treenikilometrejä n. 150 / vko, joten sitten pitäs vielä ne bensakulutkin ynnäillä.
Eilen mulle sitten tarjottiin suurin piirtein saman ikäistä farkku Volvoa, mitä tuo Corolla on. Huomattavasti vähemmän ajettu, eikä kai se muutenkaan ihan susi oo
Niin, kannattasko vaihtaa? Mies oli sitä mieltä, että ei, mutta mie tiiän että jossain vaiheessa se alkaa valittamaan noista minun treenimatkoista :/
Eilen mulle sitten tarjottiin suurin piirtein saman ikäistä farkku Volvoa, mitä tuo Corolla on. Huomattavasti vähemmän ajettu, eikä kai se muutenkaan ihan susi oo