OStaako kukaan vanhoja lehtiä? ENtä pyyhkeitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lehtiä ostan paljon ja usein kirpparilta, juuri nuo Kodin Kuvalehdet ovat suosikkini. Ei ole sitten minkäänlaista väliä vaikka olisivat vanhatkin. Luen niistä kotijuttuja ja -artikkeleita ja saan ideoita eikä ne vanhene.

Ostan mielelläni kokonaisia vuosikertoja mutta myös yksittäisiä lehtiä.

30 - 50 senttiä per lehti on oikein hyvä hinta, enemmän voi pyytää jos on uudempi.

Jos lehdet on siistejä, niin vie vaan myyntiin... Hintaa 0,50?-2? ostohinnasta riippuen. (kalliista lehdestä voi pyytää enempi). Itellä on tuossa kirpparille menossa Vauvaa, KaksPlussaa ja 9kk -lehtiä, hinta 0,50?/kpl.

Kiitos :) eli kannattaa viedä, mielummin ku lehtikeräykseen viskata. Oon noita säästelly, et luen myöhemmin uudelleen.. mut pyh, en mä ehdi..

ELi jos 0,50e tai alle siis lehtien hinnaks?
JA pyyhkeitä halvalla, kestovaipan tekijöille :)

KAivelen nyt kaapit tyhjiks turhasta :)

Jos kävisin kirpputoreilla niin ostasin lehtiä. En tosin mitään monen vuoden vanhoja, enkä maksais paljoo niistä. Pyyhkeitä en ostais.

Mä vien luetut lehdet ja kirjat (joita en oo antanu kaverille) meidän pyykkitupaan, sieltä saa ottaa kuka haluaa.

Minä ainakin ostaisin hyvin mielelläni Helsingin sanomat 17.6.1969. Ainakin kymmeniä euroja maksaisin siitä mieluusti. Myös olen kiinnnostunut vuosikerrasta, johon kuuluu tuo lehti. Jos jollakin on näin vanha lehti, niin minut tavoittaa numerosta 0404190124 tai sähköpostilla kajhertzen@hotmail.com

Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:
Jos lehdet on siistejä, niin vie vaan myyntiin... Hintaa 0,50?-2? ostohinnasta riippuen. (kalliista lehdestä voi pyytää enempi). Itellä on tuossa kirpparille menossa Vauvaa, KaksPlussaa ja 9kk -lehtiä, hinta 0,50?/kpl.

Tälle peesi. Näin sekä myyn että ostan itsekin. Pyyhkeitä en osta käytettynä, mutta kai joku niillekin käyttöä löytää.

Mulla meni kirpparilla heti muutaman kerran käytettyjä pikkupyyhkeitä. Kuulema hiusten värjäyspyyhkeiksi. Heti, kun laskin kädestä, yks täti ne kaikki siitä kopli itselleen.

Aikakauslehdet ei kiinnosta sitten pätkääkään (kuten ei nykyään telkkarikaan tai muu massamedia), mutta käsityölehtiä ostaisin mielelläni. Pyyhkeitä voisin ostaa vaikka patalappujen tai tuolinpäällisten täytteeksi, jos paksuja froteepyyhkeitä ja hinta sen verran alhainen, että viitsii leikellä. Ihan peruskäyttöön ostan pyyhkeet kaupasta uutena.

Lehtiä ostan paljon ja usein kirpparilta, juuri nuo Kodin Kuvalehdet ovat suosikkini. Ei ole sitten minkäänlaista väliä vaikka olisivat vanhatkin. Luen niistä kotijuttuja ja -artikkeleita ja saan ideoita eikä ne vanhene.

Ostan mielelläni kokonaisia vuosikertoja mutta myös yksittäisiä lehtiä.

30 - 50 senttiä per lehti on oikein hyvä hinta, enemmän voi pyytää jos on uudempi.

Hei! Minulla Kodin Kuvalehtiä isot pinot. Vuosilta 2007, 2008, 2009, 2010 saattaa löytyä kokonaisia vuosikertoja. Lisäksi lehtiä vuosilta 2003, 2004 ja 2005. Jos kiinnostaa, sovitaan hinnasta.

Yhteistyössä