Ostaako kukaan lasten sukkia kirpparilta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu on tullut ostettua.
Ihan ovat olleet päteviä sukkia. Joskus ihan silläkin että hoitoon vein sitten varasukiksi (ettei harmita jos vaikka sattuis hukkumaan) ja kesän kynnyksellä kun ei aina muistanut riisua sukkia tai laittaa kenkiä jalkaan niin oli mukavaa kun ei ollut ihan ne uusimat 5? sukat heti pinttyneinä.

Mennyt aikamuoto syystä että toivon että tyttö nyt kouluun lähtiessä osais pitää kengät jalassa ulkona... (mitä kyllä voin suuresti epäillä, kun on katsonut tuossa noita "isojen" koululaisten touhuja... Sukkasillaan mennään välillä... )

Alkuperäinen kirjoittaja memorymain:
Taatusti ostaa, älä vaan roskiin laita! Hinnaksi 10-20c, ni varmasti menee kaupaks...

Juuri tällaista hintaa kaavailin. Pussittamaan en viitsisi ruveta, kun eikö ihmiset kuitenkin halua kokeilla, että resorin kuminauha on elossa jne. joten purkautuvat pois pussista kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja memorymain:
Taatusti ostaa, älä vaan roskiin laita! Hinnaksi 10-20c, ni varmasti menee kaupaks...

Juuri tällaista hintaa kaavailin. Pussittamaan en viitsisi ruveta, kun eikö ihmiset kuitenkin halua kokeilla, että resorin kuminauha on elossa jne. joten purkautuvat pois pussista kuitenkin.

Mä tosiaan ostan pusseittain ennemmin. Mä jotenkaan en jaksa joka sukkaa niin syynätä, vaan luotan siihen että jos pöydässä on siistiä tavaraa niin sukatkin on siistejä :)

Yhteistyössä