Ostaako joku muka alle 100?:llä lahjat yhdelle lapselle???

• Viestiketjun aloittaja 100???
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
Tuota, ostan yhden lahjan.. ja se saa maksaa korkeintaan 25e. Joku leluhärveli kaiketi. Nukensänkyä en löytänyt etsiessäni.. että voi olla että lahjani maksaa 5 euroakin.

koppis
No meidän 1-vuotiaan lahjat kyllä sai alle satasella, reilustikin, siis mitä itse hänelle ollaan hankittu. 6-vuotiaalla jo Legon poliisiasema maksoi 80 egeä, lisäksi hän saa 2 kirjaa ja Knights ritarisetin, joten yli satku meni hänelle. 8-vuotiaan tytön lahjoihin meni 29,90 (tyttönukke), 29,90 (prinsessabarbi) ja 20 euroa (dvd) eli hänelle jää alle satasen. Lisäksi suklaata tietysti isommille lapsille ja kummeilta ja isovanhemmilta tulee myös jotain. Jos olisi oikein tiukkaa, niin ostaisin kaikille vain sen ykköstoiveen.

Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:
Minä en taida laittaa eurookaan omien lasteni lahjoihin.
Meillä niin paljon tuttuja ja sukulaisia jota ostavat lahjoja niille, että saavat joka tapauksessa lähes kaikki toivomansa lahjat ja vielä paljon kaikkee päälle.
Meillä on kanssa juuri näin..Tiedän, että lapsi saa ainakin yhden toivomansa lahjan ja se riittää. Lahjoja tulee ilman vanhempienkin panosta hirvittävästi.

Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Ainakin mun hammaslääkärini on suositellut, että sähköharja se olla pitää. Joten rohkenen olla eri mieltä sen kirjoittajan kanssa, joka sanoi 2 ? tavallisen hammasharjan olevan paras. Ja mun hammaslääkärini tosiaan suositteli malleja, jotka maksoivat kaikki noin 100 ? tai yli. Nämä suositellut mallit olivat useissa tutkimuksissa auttaneet vähentämään ientulehdusta jne. Joten kyllä hyvät sähköhammasharjat ovat kalliita. Tosin meillä kyllä sähköhammasharja on koko perheen yhteisessä käytössä. Ei jokaiselle tarvitse olla omaa sähköharjaa vaan pelkkä harjaspää riittää!

Ja voi, mun lapset eivät kyllä toivoneet mitään niin "järkevää" kuin sähköhammasharja! :)
Sun hammaslääkärillä on sähköhammasharjatehtaan osakkeita ;) :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:
Poika saa meilt 4 ? lahjan. Ei mitään turhaa rihkamaa, vaan laadukas ja kehittävä lahja. :heart:
neljällä eurolla ei varmasti saa laadukasta ja kehittävää lahjaa.
Meidän pojan lahja maksoi 3e ja on taatusti kehittävä ja laadukas. Iso laatikollinen erivärisiä puisia leikkipalikoita joista voi rakennella vaikka mitä :heart:

mie
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Kuka on niin lataanen, että ostaa 149? HAMMASHARJAN? Se mua eniten ihmetyttää.
No öö, semmoinen joka välittää perheensä terveydestä. Toi Braunin Triumph vai mikäsenyt on maksaa 149 ? ja on tutkitusti markkinoiden paras. Kyllä meillä ainakin terveys (sisältäen laadukkaan ja hyvälaatuisen ruuan) on sellainen asia, josta viimeiseksi tingitään. Mut ymmärrän kyllä, ettei kaikilla ole tuohon varaa. Sehän se tässä yhteiskunnassa onkin niin surullista, että kaikilla ei ole varaa terveelliseen elämään. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Neppi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:
Poika saa meilt 4 ? lahjan. Ei mitään turhaa rihkamaa, vaan laadukas ja kehittävä lahja. :heart:
neljällä eurolla ei varmasti saa laadukasta ja kehittävää lahjaa.
Meidän pojan lahja maksoi 3e ja on taatusti kehittävä ja laadukas. Iso laatikollinen erivärisiä puisia leikkipalikoita joista voi rakennella vaikka mitä :heart:
Meiänki poika saa ison kasan erilaisii puisii palikoit ja niille kauniin puisen säilytysarkun. On kirjain/numero palikat, monenlaisii maalaamattomii ja värillisii. Minkäs ikänen poika teillon? meil muutaman päivän pääst 1v5kk. :heart: :wave:

siinä teille halpa hammasharja
http://www.gigantti.fi/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-gigantti-Site/fi_FI/-/EUR/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=D6ez6oZKCVlSR0EjF5FBwx1q00004nJxrY3m?ProductID=adfD4QFH4VQAAAEOXTpCGhka&CatalogCategoryID=xmvD4QFH.E8AAAEOi1g03xil

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Kuka on niin lataanen, että ostaa 149? HAMMASHARJAN? Se mua eniten ihmetyttää.
No öö, semmoinen joka välittää perheensä terveydestä. Toi Braunin Triumph vai mikäsenyt on maksaa 149 ? ja on tutkitusti markkinoiden paras. Kyllä meillä ainakin terveys (sisältäen laadukkaan ja hyvälaatuisen ruuan) on sellainen asia, josta viimeiseksi tingitään. Mut ymmärrän kyllä, ettei kaikilla ole tuohon varaa. Sehän se tässä yhteiskunnassa onkin niin surullista, että kaikilla ei ole varaa terveelliseen elämään. :(

Mulla on varaa, mutta en ikinä, koskaan, maksais hammasharjasta 149?!!! Mutta jos sä haluat maksaa, ole hyvä vaan.

Yhteistyössä