Lunatic
Tuota, ostan yhden lahjan.. ja se saa maksaa korkeintaan 25e. Joku leluhärveli kaiketi. Nukensänkyä en löytänyt etsiessäni.. että voi olla että lahjani maksaa 5 euroakin.
Niin juuri! Meillä kaksi lasta, kummilapsia kaksi ja muutama pikkuserkku kaupanpäälle. Alle 100 ? kaikkien heidän lahjoihinsa yhteensä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:helppoa kun sen vain osaa...
Meillä on kanssa juuri näin..Tiedän, että lapsi saa ainakin yhden toivomansa lahjan ja se riittää. Lahjoja tulee ilman vanhempienkin panosta hirvittävästi.Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:Minä en taida laittaa eurookaan omien lasteni lahjoihin.
Meillä niin paljon tuttuja ja sukulaisia jota ostavat lahjoja niille, että saavat joka tapauksessa lähes kaikki toivomansa lahjat ja vielä paljon kaikkee päälle.
neljällä eurolla ei varmasti saa laadukasta ja kehittävää lahjaa.Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:Poika saa meilt 4 ? lahjan. Ei mitään turhaa rihkamaa, vaan laadukas ja kehittävä lahja. :heart:
Sun hammaslääkärillä on sähköhammasharjatehtaan osakkeitaAlkuperäinen kirjoittaja mie:Ainakin mun hammaslääkärini on suositellut, että sähköharja se olla pitää. Joten rohkenen olla eri mieltä sen kirjoittajan kanssa, joka sanoi 2 ? tavallisen hammasharjan olevan paras. Ja mun hammaslääkärini tosiaan suositteli malleja, jotka maksoivat kaikki noin 100 ? tai yli. Nämä suositellut mallit olivat useissa tutkimuksissa auttaneet vähentämään ientulehdusta jne. Joten kyllä hyvät sähköhammasharjat ovat kalliita. Tosin meillä kyllä sähköhammasharja on koko perheen yhteisessä käytössä. Ei jokaiselle tarvitse olla omaa sähköharjaa vaan pelkkä harjaspää riittää!
Ja voi, mun lapset eivät kyllä toivoneet mitään niin "järkevää" kuin sähköhammasharja!
Meidän pojan lahja maksoi 3e ja on taatusti kehittävä ja laadukas. Iso laatikollinen erivärisiä puisia leikkipalikoita joista voi rakennella vaikka mitä :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:neljällä eurolla ei varmasti saa laadukasta ja kehittävää lahjaa.Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:Poika saa meilt 4 ? lahjan. Ei mitään turhaa rihkamaa, vaan laadukas ja kehittävä lahja. :heart:
no eipä ole sun ongelmas muiden lelut ja siivous.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:ja mukava siivota siivouspäivänä kun joka paikka täynnä leluja ?Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:kyllä silläkin varmaan sais ...mutta on se vaan niin ihanaa ostaa kaikkea kivaa lapselle... :xmas:
No öö, semmoinen joka välittää perheensä terveydestä. Toi Braunin Triumph vai mikäsenyt on maksaa 149 ? ja on tutkitusti markkinoiden paras. Kyllä meillä ainakin terveys (sisältäen laadukkaan ja hyvälaatuisen ruuan) on sellainen asia, josta viimeiseksi tingitään. Mut ymmärrän kyllä, ettei kaikilla ole tuohon varaa. Sehän se tässä yhteiskunnassa onkin niin surullista, että kaikilla ei ole varaa terveelliseen elämään.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Kuka on niin lataanen, että ostaa 149? HAMMASHARJAN? Se mua eniten ihmetyttää.
Meiänki poika saa ison kasan erilaisii puisii palikoit ja niille kauniin puisen säilytysarkun. On kirjain/numero palikat, monenlaisii maalaamattomii ja värillisii. Minkäs ikänen poika teillon? meil muutaman päivän pääst 1v5kk. :heart: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Neppi:Meidän pojan lahja maksoi 3e ja on taatusti kehittävä ja laadukas. Iso laatikollinen erivärisiä puisia leikkipalikoita joista voi rakennella vaikka mitä :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:neljällä eurolla ei varmasti saa laadukasta ja kehittävää lahjaa.Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:Poika saa meilt 4 ? lahjan. Ei mitään turhaa rihkamaa, vaan laadukas ja kehittävä lahja. :heart:
peesaanAlkuperäinen kirjoittaja Pikachu:Öööö... Mun kaikki lahjat mitä ostin maksoi 100 ?!!!
Alkuperäinen kirjoittaja mie:No öö, semmoinen joka välittää perheensä terveydestä. Toi Braunin Triumph vai mikäsenyt on maksaa 149 ? ja on tutkitusti markkinoiden paras. Kyllä meillä ainakin terveys (sisältäen laadukkaan ja hyvälaatuisen ruuan) on sellainen asia, josta viimeiseksi tingitään. Mut ymmärrän kyllä, ettei kaikilla ole tuohon varaa. Sehän se tässä yhteiskunnassa onkin niin surullista, että kaikilla ei ole varaa terveelliseen elämään.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Kuka on niin lataanen, että ostaa 149? HAMMASHARJAN? Se mua eniten ihmetyttää.