Ostaako joku muka alle 100?:llä lahjat yhdelle lapselle???

• Viestiketjun aloittaja 100???
  • Ensimmäinen viesti
100???
Miten se onnistuu???

Eilen käytiin yhden lapsen itsetoivomat lahjat ostamassa ja ei sataseen sopineet, vaikka ei mitään ihmeellistä ostettukaan, vain ulkoinen muisti tietsikkaan ja jotain pientä sen lisäksi.

Toiselle ostettiin sähköhammasharja (149?) ja jotain muuta lisäksi, meni hyvinkin yli 200?.

Ja niin edelleen.... en ymmärrä miten alle 100 eurolla voisi selvitä/pää lahjoista.

Maamikki
Minä en taida laittaa eurookaan omien lasteni lahjoihin.
Meillä niin paljon tuttuja ja sukulaisia jota ostavat lahjoja niille, että saavat joka tapauksessa lähes kaikki toivomansa lahjat ja vielä paljon kaikkee päälle.

vieras
no kai se riippuu lapsen iästä. meillä 4vuotias toivoi muumi tietokoneen ja pet shopin, pet shoppi 4e ja tietokone noin 40e.
toinen toivoi piirto-pirkon (20e) ja siihen värit (1,70e) sekä pet shopin 4e.

yhteiseksi pari lautapeliä ja uuno pelikortit.

Helposti kun ei ole varaa laittaa satasia lahjoihin. En ymmärrä sitä osatmisen pakkoa kun tavaraa on jo nurkissa riittämiin. Me päätettiin tehdä mieluummin yhdessä jtn kivaa vaikka kylpyläreissu tai jtn eikä ostella vain ostamisen takia.
Joulu on turhan kaupallinen nykypäivänä.

Piika-äiti
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
kai se riippuu lasten iästäkin ja siitä mistä ja mitä ostaa. mä sain molemmille lapsilleni kahdet lahjat reippaasti alle sataseen.
Mitä sinulle kuuluu ja miten menee? Olette kestoilleet ja tehneet kaikkea mukavaa? Meillä kestoilu oli kuukauden katkolla kun olimme kaikki niin kipeitä, nyt ollaan palaamassa takaisin kestoihin...

Syksy
Enpä ole yhtään laskenut, mitä kaikki lahjat (mies, 2 lasta, vanhemmat, oma sisko, sukulaiset, ystävät) on maksanut, sillä olen ostanut osan viime tammikuussa alesta, kesällä alesta ja pitkin matkaa. Lapsille ostin leluja AMOn lelumyynnistä.

Vielä käydään ostamassa Muumitalo nuoremmalle ja esikoiselle ehkä jokin yksi juttu. Miehelle ostan vielä Aku Ankan taskukirjoja. Itselle ostan ehkä myös jonkin lahjan, koska firma ei tänä vuonna osta joululahjoja. Aion ostaa itselleni jotain, jota tarvitsen, mutta joka on joko vähän yleellistä tai sitten sellaista, jota en ehkä muuten tulisi hankkineeksi (noin 50 eurolla aion ostaa itsellen).

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
kai se riippuu lasten iästäkin ja siitä mistä ja mitä ostaa. mä sain molemmille lapsilleni kahdet lahjat reippaasti alle sataseen.
Mitä sinulle kuuluu ja miten menee? Olette kestoilleet ja tehneet kaikkea mukavaa? Meillä kestoilu oli kuukauden katkolla kun olimme kaikki niin kipeitä, nyt ollaan palaamassa takaisin kestoihin...
ihan hyvää kiitos :) mites teidän pienimmäinen?
kestoissa tuo poitsu kulkee tosiaan eikä ainakaan liikkumaan oppimista haittaa (kuten jotkut väittivät), poika on 8kk ja kävelee taaperokärryn kanssa eestaas :LOL: :D nyt pitäisi jätkä herättää että ehditään naapuriin synttäreille, siskonsa onkin jo juhlamekossa odottelemassa.

Yhteistyössä