S
sama harmaa
Vieras
[QUOTE="Ellu";22116557]No mulla auttoi se, että lisäsin rypsiöljyn/oliiviöljyn käyttöä ihan normaalissa ruoanlaitossa ja rasvaisen kalan syöntiä olen myös lisännyt. Ei tosiaan mitään kapseleita, kun saman hyödyn saa peruselintarvikkeistakin. Virgin tai extra virgin oliiviöljy olis noista ruokaöljyistä paras. Rainbowlta löytyy kyseistä öljyä hyvin edulliseen hintaankin
Silloin kun mulla oli tuota ihottumaa, välttelin meikkaamista ettei iho suivaantuisi enempää. Raisvailin vaan perusvoiteella.[/QUOTE]
Kiitos vastauksista, taidankin huomenna kipaista smarkettiin hakemaan tuota oliiviöljyä. voiko sitä lisätä valmiisiinkin ruokiin? siis jos on kaapissa valmista ruokaa, eikä sitä tartte enää kypsentää. Kalakin on niin turkkasen kallista nyt, mutta kai se pitää uhrata.
Oispa parempi elämä.
Silloin kun mulla oli tuota ihottumaa, välttelin meikkaamista ettei iho suivaantuisi enempää. Raisvailin vaan perusvoiteella.[/QUOTE]
Kiitos vastauksista, taidankin huomenna kipaista smarkettiin hakemaan tuota oliiviöljyä. voiko sitä lisätä valmiisiinkin ruokiin? siis jos on kaapissa valmista ruokaa, eikä sitä tartte enää kypsentää. Kalakin on niin turkkasen kallista nyt, mutta kai se pitää uhrata.
Oispa parempi elämä.