Osaisitteko suositella..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kengät
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kengät

Vieras
Osaisitteko suositella lapselle 3v hyviä talvikenkiä kun tilanne on se, että niihin pitäisi saada mahtumaan sellainen toiselta reunalta aika korkea irtopohjallinen..? Mitkä olis sellaisia tilavampia malleja? Meillä yleensa ollut superfittejä, mutta niihin ei kyllä mahdu millään. Vedenpitävyys plussaa ja helppo puettavuus!

Kuomat olis muuten tosi ok, mutta ne ei ilmeisesti ole "kunnon kengät".. Siis ortopedi oli vähän sitä mieltä, että pitäisi olla tukevampi sieltä kantapäästä jne.. että tukis sitä jalkaa kunnolla. Parhaat kai olisi siis jotkut nahkakengät, mutta mitkä olis sellaiset mihin mahtuis..

Alkuperäinen kirjoittaja kengät;27777205:
Kuomat olis muuten tosi ok, mutta ne ei ilmeisesti ole "kunnon kengät".. Siis ortopedi oli vähän sitä mieltä, että pitäisi olla tukevampi sieltä kantapäästä jne.. että tukis sitä jalkaa kunnolla. Parhaat kai olisi siis jotkut nahkakengät, mutta mitkä olis sellaiset mihin mahtuis..

Lapsella ilmeisesti on jaloissa jotain vikaa? Mielestäni sinunkin pitäisi siinä tapauksessa lapsen vanhempana olla sitä mieltä, että lapsi tarvitsee tukevat kunnolliset kengät eikä vain niin, että ortopedi on vain sitä mieltä.

Kuoman lasten jalkineissa on kyllä lesti tehty lapsen jalalle. Kuomiakin on paljon erilaisia.

http://jaanankenka.fi/vk/index.php?main_page=product_info&cPath=4_104&products_id=684

No juu, tottakai olen itsekin etsimässä lapselle parhaita mahdollisia kenkiä! Ongelmahan on nyt juuri siinä, että nämä mitä aiemmin on käytetty, eli lähinnä eccot ja superfitit ei kyllä pohjallisen kanssa mahdu.
Ongelma on siis enemmän se että se kengän korkeus ei riitä, leveysestä ei niinkään kiinni. Sillä siis itsekin noita Kuomia ajattelin kun onhan ne nyt paljon korkeammat kuin "tavis"kengät. Enkä mä nyt ajatellu, että ne NIIN huonot olis, paljonhan niitä ihmiset ostaa lapsilleen.. Ja tietty muksu tykkäis kun sais itse puettua.

Mutta entäs Sorellit? Onko ihan hirveän kuumat sitten sellaisilla pikkupakkasilla? On vissiin vähän tukevammat kuin kuomat, mutta onko niillä sitten raskas/kankea kävellä ja juosta?

Yhteistyössä