osaako teidän miehet tapella??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja criss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

criss

Vieras
elikkäs huutako teidän miehet teille takasin teidän riidellessä vai ollaanko tuppisuuna?? meillä ei tapella paitsi jos mä haluun tapella niin saan melkein itekseni riehua ja ukko istuu hiljaa...
:kieh:
mikäpäs sen rasittavampaa!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2005 klo 11:07 Sanna80 kirjoitti:
Ei. Ei mökötä, ei huuda, ei puhu. Vitsi miten ärsyttävää on kun saa itsekseen puhua/huutaa ja toinen ei reagoi MITENKÄÄN!! \|O \|O

kuulostaa tutulta. mä oon ainut tässä perheessä joka tappelee ja huutaa.. ärsytin miestäni 1,5v aikana niin paljon mitä ikina oli mahdollista. mutta se on vieläkin meijän kuvioissa ja meillä menee hyvin. mä en jaksa enää. se on hyvä et miehellä on pitkä pinna... :laugh:

ei osaa \|O istuu tuppisuuna koneella ja siitä sitten jatkaa mykkäkoulua muutaman päivän... nyt olen opettanut miehelle sovintoseksin, ei uskonut että on sen jälkeen mukavampi olla... :whistle:

\|O No,meillä riidellessä kyllä molemmat huutaa,joskus enemmän,joskus vähemmän... Mutta riidat ei onnex kovinkaa kauan kestä,mutta mies on AINA se,joka tulee ensix pyytää anteeksi ja tekemään sovintoa, ei olla kumpikaan pitkävihaisia,mutta mä olen yleensä "pidempää" vihainen kun mies...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.06.2005 klo 07:23 äippäää02 kirjoitti:
\
Ei. Ei mökötä, ei huuda, ei puhu. Vitsi miten ärsyttävää on kun saa itsekseen puhua/huutaa ja toinen ei reagoi MITENKÄÄN!! \|O \|O

kuulostaa tutulta. mä oon ainut tässä perheessä joka tappelee ja huutaa.. ärsytin miestäni 1,5v aikana niin paljon mitä ikina oli mahdollista. mutta se on vieläkin meijän kuvioissa ja meillä menee hyvin. mä en jaksa enää. se on hyvä et miehellä on pitkä pinna... :laugh:

Voi mies parka! Että ihan tekemällä tehdään toiselle kiusaa??? Ja ihan turha sanoa vitsiksi, tiedän että tuollaisia ihmisiä on ja paljon.

Meillä ei tapella eikä huudeta, sain noita ihan tarpeeksi lapsuudenkodissani.

Puhumalla ollaan pärjätty kohta yhdeksän vuotta. Mies sanoi juuri pari päivää sitten että suhteessamme parasta 'sen' jälkeen on yhteisymmärrys, eli että keskustelemalla löytyy aina ratkaisu kaikkeen.
Toinen tärkeä juttu suhteessamme on anteeksipyytäminen - ja antaminen. Erimielisyyksiä siis on ja joskus mua esim. ärsyttää mieheni huolimattomuus asioiden hoidossa. Jos tulee jotain ajattelematonta sanottua, anteeksipyynnöllä selviää aina.
Pidän itse myös seesteistä elämäämme todella arvossa.

\

Meillä mies on sanonu et ei puhu mulle ennen kun en enää kiukkuu..joskus kyllä tosi ärsyttävää mut kyllä sitä rupee sit itteeki naurattaan kun ei toinen mitään sano hymyilee vaan..Meilläkään ei kovin usein kyllä tapella on kyllä useimmiten aina puhuttu joskus vaan on "kiva" kiukuta.. :laugh:

Meillä ukon motto taitaa olla aika pitkälti:huono päivä saa olla,muteei yhtäaikaa toisen kanssa..

Harvemmin se huutaa mun kanssa yhtäaikaa.Jos minä möskyän ja riehun,se ryystää kahvia hiljaa ja kuuntelee sujuvasti.

On meillä otettu yhteen joskus ihan napakasti..pariinkin otteeseen

mä oon sit ihan nynny.
mä saatan olla vaikka viikon ja miettii jos mua painaa joku tai jos oon loukkaantunu. ja sit kun vihdoin saan sanottuu jotain niin sittekin mä enimmäkseen itken kun puhun. oon tosi surkee ilmasemaan omia ns. oikeesti tärkeitä asioita. mieluiten haluaisin puhua kun ollaan menos nukkumaan, kun on pimeetä ettei kyyneleet näy, mut ukko sanoo siihen et puhutaan aamul/huomen.tosin sit kun puhutaan niin on taas pitkän aikaa hyvä olla ja miehestäkin huomaa että sillä on helpompaa kun tietää mikä mua vaivaa. voiko olla rasittavampaa käydä nukkumaan jos joku painaa. muuten kyllä sitten haastan riitaa pikkuasioist ja kiukkuan mut eipä sekää oo paljo tuulta purjeisiin saanu. eli meillä mä tappelen yksin.

onpa outoa......

ei osaa tapella ja mikää muu ei ookkaa niin raivostuttavaa! mä saan kans yksin möykätä ja mies joko sanoo tyynesti et oo hiljaa tai poistuu paikalta puhumatta mitää..
siitäkös mä vielä enemmä harmostun! :kieh:

Puhumalla ollaan pärjätty kohta yhdeksän vuotta. Mies sanoi juuri pari päivää sitten että suhteessamme parasta 'sen' jälkeen on yhteisymmärrys, eli että keskustelemalla löytyy aina ratkaisu kaikkeen.
Toinen tärkeä juttu suhteessamme on anteeksipyytäminen - ja antaminen. Erimielisyyksiä siis on ja joskus mua esim. ärsyttää mieheni huolimattomuus asioiden hoidossa. Jos tulee jotain ajattelematonta sanottua, anteeksipyynnöllä selviää aina.
Pidän itse myös seesteistä elämäämme todella arvossa.
[/quote]

Näin myös meillä jo melkein 4v. :wave: . Enkä näe mitään syytä miksi näin ei eletä myös jatkossakin :heart:

Yhteistyössä