OSAAKO KUKAAN ENGLANTIA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Sillä tarvitsen vähän apua, kiitos avusta jo etukäteen!

Kuinka rakenneteen lause "Ruokailun jälkeen lapset olivat väsyneitä, joten oli päiväunien aika. Luin usein heille kirjaa, jotta he saisivat unta."

Tai "Aamupiirissä lauloimme, leikimme tai juttelimme."

T. Englannintaidoton

Eikös palstalaisten käyttäminen läksyjen tekoon ole jo vähän last season, nykyään käännökset tehdään googlen kääntäjällä. (Toim. huom. siitä jää kyllä varmasti kiinni jos et yhtään osaa, jos oikeasti meinaat kirjoittaa, niin kannattaa kirjoittaa suomeksi pelkillä päälauseilla ja yrittää kääntä ne ihan itse.)

Eikös palstalaisten käyttäminen läksyjen tekoon ole jo vähän last season, nykyään käännökset tehdään googlen kääntäjällä. (Toim. huom. siitä jää kyllä varmasti kiinni jos et yhtään osaa, jos oikeasti meinaat kirjoittaa, niin kannattaa kirjoittaa suomeksi pelkillä päälauseilla ja yrittää kääntä ne ihan itse.)
Eiköhän minulla ole jo koulut käytynä, tarvii sitä englanninkieltä muuallakin kun koulussa. On se kumma, kun ei mitään saa kysyä ilman että joku tulee kyseenalaistamaan ja työntämään sanoja suuhun, kun en itse missään välin sanonut läksyjä tekeväni.

Sillä tarvitsen vähän apua, kiitos avusta jo etukäteen!

Kuinka rakenneteen lause "Ruokailun jälkeen lapset olivat väsyneitä, joten oli päiväunien aika. Luin usein heille kirjaa, jotta he saisivat unta."

Tai "Aamupiirissä lauloimme, leikimme tai juttelimme."

T. Englannintaidoton
Jotensakkin näin: 'After dinner kids were tired so it was time for nap. I read book for them that they could sleep.'

'In mornin circle we sang, play or chit chat..' Emmä ole ihan varma tästä lauseesta kyllä :D tai oikein mistään vielä tähän aikaan vuorokaudesta:oops:

Yhteistyössä