osaako joku viisas kertoa mikä hitto nuita ampiaisia vaivaa?

Ja hei...jos kuivaatte pyykkejä ulkona tai esim. parvekkeella, niin katsokaa vaatteiden sisään, ettei sinne ole mennyt ampiaisia. Viime syksynä meillä oli ampiaisia mennyt lasten vaatteiden sisään ja kun oli päälleen laittamassa paitaa, ihmetteli että mikä siellä paidan sisällä surisee.. niin eikös siellä ollut ampiainen :o kyllä paita lensi vauhdilla lattialle!!

Ja tuota sattui useamman kerran, että ampiaisia löytyi vaatteitten sisältä. Joten olkaa valppaina, ettei ampiaiset pääse pistämään!!

Alkuperäinen kirjoittaja juurikko:
Ampiaiset jättää näihin aikoihin pesän ja valmistautuvat kuolemaan. Olisitko itse tuossa tilassa iloinen? :)

Pitää paikkansa. Ampparit sekoaa kun loppu lähestyy ja ne on tosi äkäisiä ja tuppaa lähelle ja sisätiloihin.

Onko niitä tänävuonna jotenkin normaalia enemmän? Mä pelkään amppareita, ne on ihan kamalia, se on niin tuskaa jos sellainen pääsee pistämään. Mä nään vieläkin painajaisia kun yks syksy niitä oli joutunut mun sänkyyn enkä aluks tajunnu että peiton alla on niitä, kolme ehti pistää ja luojan kiitos en oo allerginen. Toissaviikolla poikaa pisti niskaan, pikku ressukka. Onneksi se hoitui hydrokortisoonilla, sit aloin miettimään että entä jos vauvaa (2kk) pääsee pistämään?! Mitä sit pitää tehdä, soittaa hätäkeskukseen ja pyytää piipaa paikalle?

Ovat kuolemaisillaan, siksi päättömästi säntäilevät. Tietävät että syksy tulossa, sama kuin perhosilla (onko kukaan huomannut muuten perhoskatoa tänä vuonna??), nekin alkaa lentää matalalla ja hitaasti kun ennustavat syksyn tuloa :(

Yhteistyössä