Osaako joku neuvoa tätä höppänää?? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Frozen Angel-82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Frozen Angel-82

Vieras
heippa kaikille!
löysin vasta tämän palstan kun etsiskelin netistä tietoa kaikenlaisista jutuista mitä itselläni pyörii mielessä.selasin jonkin verran noita aikaisempia keskusteluja enkä oikein ottanut selvää ja olen ihan pihalla suoraan sanottuna ovulaatiojutuista.olisinkin kysynyt jos joku olisi osannut auttaa kun haaveilen vauvasta mutta minulla ei oikein ole tietoa vaikka oon tosiaan netissä enemmän kuin liikaa surffaillut.
eli mulla oli viimeisimmät kuukautiset 25.11-30.11.2007 ja sitten 7.12.2007 tuli kauheasti sellaista valkovuotoa,alushousut oli koko ajan märkänä.samana päivänä tuntui nipistys alavatsassa aamusella.olikohan mulla ovulaatio tuolloin?oli niin vahva tunne silloin kun oli noi oireetkin.mun kuukautiskierto on yleensä 31-33 päivää,aiemmin ollut todella epäsäännöllinen,mutta tänä vuonna ollut aika säännöllinen.harrastimme mieheni kanssa seksiä paria päivää ennen tuota 7.päivää ja juuri silloin 7.päivä.nyt on tuntunut ihan hentoja nipistyksiä välillä alavatsassa,tulee tosi harvoin,mutta välillä.ja on ollut jotenkin väsynyt ja heikko olo välillä.olisinkohan raskaana?mutta en uskalla yhden keskenmenon reilu vuosi sitten kokeneena vielä toivoakaan..kuukautiset pitäisi alkaa joulun jälkeen mutta milloin olette tehneet testin,tai siis milloin se voisi näkyä aikaisemmillaan?
sitten vielä sellainen juttu että onko kenelläkään ollut monirakkulaisuutta?minulla on toisella puolella ja mietinkin miten paljon tämä vie mahdollisuuksia tulla raskaaksi?lääkäri sanoi että se on vaikeampaa muttei mahdotonta.mutta tälläisiä asioita jotka polttelevat mieltä täälläpäin.
lämpöistä joulua kaikille!

Kiitos vastauksista! :)
Ja Rakkulainen,kiiots todella paljon että vastasit koska tämä huojentaa mun mieltä huomattavasti kun olen tuota asiaa pähkäillyt jo kauan. Vahvistaa uskoa kun yhdellä mun kaverillakin oli monirakkulaisuutta ja tuli melkein heti raskaaksi kun alkoivat miehensä kanssa yrittämään. Kiitos paljon,päivä pelastui! :)

Yhteistyössä