osaisko joku selventää=)

hätähousu15

Uusi jäsen
17.12.2015
1
0
1
Hei.
Olen ensimmäistä kertaa elämässäni raskaana ja toivoisin, että täällä olisi joku kiva joka osaisi selventää milloinkohan mahdollinen hedelmöittyminen on tapahtunut..

Neuvolassa laskettiin eilen 7+6 ja iltapäivällä menin varhaisultraan, missä sikiön koosta mitattiin kuitenkin viikot 8+6.. Olen ollut yhdynnässä 11.10 ja viimeisimmät kuukautiset olivat 22.10-25.10. Tein testin 15.10 ja se oli negatiivinen ja menkat alkoivat tosiaan 22.10..
Seuraavan kerran olin yhdynnässä 30-31.10 ja 1.11 ja sitten 7-8.11.. Olen kokoajan luullut että olen tullut raskaaksi 30.10-1.11 välisenä aikana tai siitä pari päivää koska siittiöthän voivat elää muutaman päivän yhdynnän jälkeen..
Lääkäri veikkasi eilen siis että hedelmöittyminen olisi tapahtunut noin 28.10-29.10...??

Tilanteesta tekee ahdistavan se, että kyseessä on siis eri henkilöt ja olen kertonut tälle viimeisimmälle, että olen raskaana hänelle, mutta menin eilen ihan sekasin, että jos tämä onkin saanut alkunsa jo aiemmin ja menkat ovat tulleet normaalisti vaikka olin jo raskaana..

Onko todennäköisempää siis että olisin tullut raskaaksi 30.10 ja parilla päivällä heittää varhaisultrassa arvio.. pitäisiko viikkoja olla jo enemmän jos hedelmöittyminen olisi tapahtunut 11.10 tai siitä muutama päivä eteenpäin?
Kiitos jos joku vastailee asiallisesti:)

Yhteistyössä